«Зона в S.T.A.L.K.E.R.2: Серце Чорнобиля — це безшовний відкритий світ де кожен куточок маж свою історію, що чекає на допитливих сталкерів. Розкрити всі секрети Зони за одне проходження це важке випробування», — йдеться в описі відео.
Воно пропонує детальний погляд на практично безшовну ігрову «пісочницю» площею 60 квадратних кілометрів, що демонструє різноманітні локації.
Раніше розробники підтвердили, що карта гри складатиметься з 20 різних зон, кожна з яких матиме власне середовище, мешканців та аномалії, а також повернуться кілька локацій з минулих частин S.T.A.L.K.E.R., але більш допрацьовані та розширені.
«Почати можна з окреслення кінцевої мети. Наприклад, відвідати всі локації. Від багнистих Боліт до зловісних вулиць Прип’яті — кожен регіон має свою неповторну атмосферу. Різні мешканці, різна архітектура та природа — нам вже кортить дізнатись який з регіонів стане вашим улюбленим», — говорять в GSC Game World.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.