💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Понти, безкорисні мітинги та «наша компанія, як сім'я». Що дратує айтівців на роботі

Українських IT-спеціалістів дратують на роботі беззмістовні мітинги, коли в компанії прикидаються «сім'єю», а також «понти» різних ступенів вартості.

Залишити коментар
Понти, безкорисні мітинги та «наша компанія, як сім'я». Що дратує айтівців на роботі

Українських IT-спеціалістів дратують на роботі беззмістовні мітинги, коли в компанії прикидаються «сім'єю», а також «понти» різних ступенів вартості.

Про це айтівці розповіли на тематичному форумі сайту DOU. Раніше dev.ua публікував матеріал, у якому фахівці зізнавалися, що їх бісять IT-компанії, які наймають філологів англійської мови з навичками тестування або PM, який займається «чайка-менеджементом».

«Раніше бісили беззмістовні мітинги, лише заради мітингів. Тобто або ніхто не бажав, чи фізично не міг узяти на себе відповідальність — часто, бо потрібно робити невідомо що, купа різних організацій залучено, неправильний склад команди скажімо — набрано 5 програмістів, при цьому нема ані дизайну, ані UI/UX, і навіть нема QA — бізнес-аналітики на стороні клієнта взагалі професійно непридатні й т. п., нема чіткої мети та строків тощо», — поділився програміст Віктор Губін.

За його словами, усі ці мітинги віднімали весь робочий час і працювати по суті було просто ніколи. Це виливалось у постійні овертайми та роботу по ночах і вихідних. «Зараз, треба визнати, цього трохи менше, а конфліктів із таким керівництвом було набагато більше, доки воно зрештою не мінялось на більш адекватне та професійне», — додав айтівець.

Користувачка під іменем Melissa O Huynh написала, що її дратує коли «всі грають в „сімʼю“ і „команду“, і деякі люди реально думають, що це працює».

«Особливо коли приймають когось нового, і починається „велком в сімʼю“, „вітаємо в нашій родині“, я вже досить довго працюю в цій компанії, й це завжди такий крінж», — написала вона на форумі.

Користувачка також виділила ситуації, коли ПМ по кожному апдейту в тікеті окремо нагадує в приватні повідомлення про зміни. «Я 100% ці апдейти бачу в нотифікаціях і навіть не знаю, що відповідати на такі повідомлення», — зауважила Melissa.

Айтівець Денис Скрипник зізнався, що його дратують «дешеві й не дуже понти» на роботі. «От ці айфони, брендовий одяг, кава із дорогих кав’ярень і вся інша атрибутика. Зараз уже не бісить, бо я не ходжу до офісу ще з ковідних часів. Але як же от це все напружувало. Складно було просто бути собою», — пише користувач.

Брехня в резюме, фейковий досвід і вигадані навички — це далеко неповний перелік того, що дратує рекрутерів. Дізнатися більше можна в нашому матеріалі. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
IT-компанії що наймають філологів англійської мови з навичками тестування та PM що займається чайка-менеджементом. Що бісить айтівців
IT-компанії, що наймають філологів англійської мови з навичками тестування, та PM, що займається чайка-менеджементом. Що бісить айтівців
По темi
IT-компанії, що наймають філологів англійської мови з навичками тестування, та PM, що займається чайка-менеджементом. Що бісить айтівців
«На інтерв’ю завітав росіянин з легендою що „папа русский, а мама укрАінка“». 13 кейсів від рекрутерів про те як айтівці брешуть у резюме і на співбесідах
«На інтерв’ю завітав росіянин з легендою, що „папа русский, а мама укрАінка“». 13 кейсів від рекрутерів про те, як айтівці брешуть у резюме і на співбесідах
По темi
«На інтерв’ю завітав росіянин з легендою, що „папа русский, а мама укрАінка“». 13 кейсів від рекрутерів про те, як айтівці брешуть у резюме і на співбесідах
«Якщо фірма вимагає використання трекерів можна ваш рейт множити на два». Айтівці — про ставлення до тайм-трекерів і надмірного контролю на роботі
«Якщо фірма вимагає використання трекерів, можна ваш рейт множити на два». Айтівці — про ставлення до тайм-трекерів і надмірного контролю на роботі
По темi
«Якщо фірма вимагає використання трекерів, можна ваш рейт множити на два». Айтівці — про ставлення до тайм-трекерів і надмірного контролю на роботі
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.