Понти, безкорисні мітинги та «наша компанія, як сім'я». Що дратує айтівців на роботі
Українських IT-спеціалістів дратують на роботі беззмістовні мітинги, коли в компанії прикидаються «сім'єю», а також «понти» різних ступенів вартості.
Українських IT-спеціалістів дратують на роботі беззмістовні мітинги, коли в компанії прикидаються «сім'єю», а також «понти» різних ступенів вартості.
Про це айтівці розповіли на тематичному форумі сайту DOU. Раніше dev.ua публікував матеріал, у якому фахівці зізнавалися, що їх бісять IT-компанії, які наймають філологів англійської мови з навичками тестування або PM, який займається «чайка-менеджементом».
«Раніше бісили беззмістовні мітинги, лише заради мітингів. Тобто або ніхто не бажав, чи фізично не міг узяти на себе відповідальність — часто, бо потрібно робити невідомо що, купа різних організацій залучено, неправильний склад команди скажімо — набрано 5 програмістів, при цьому нема ані дизайну, ані UI/UX, і навіть нема QA — бізнес-аналітики на стороні клієнта взагалі професійно непридатні й т. п., нема чіткої мети та строків тощо», — поділився програміст Віктор Губін.
За його словами, усі ці мітинги віднімали весь робочий час і працювати по суті було просто ніколи. Це виливалось у постійні овертайми та роботу по ночах і вихідних. «Зараз, треба визнати, цього трохи менше, а конфліктів із таким керівництвом було набагато більше, доки воно зрештою не мінялось на більш адекватне та професійне», — додав айтівець.
Користувачка під іменем Melissa O Huynh написала, що її дратує коли «всі грають в „сімʼю“ і „команду“, і деякі люди реально думають, що це працює».
«Особливо коли приймають когось нового, і починається „велком в сімʼю“, „вітаємо в нашій родині“, я вже досить довго працюю в цій компанії, й це завжди такий крінж», — написала вона на форумі.
Користувачка також виділила ситуації, коли ПМ по кожному апдейту в тікеті окремо нагадує в приватні повідомлення про зміни. «Я 100% ці апдейти бачу в нотифікаціях і навіть не знаю, що відповідати на такі повідомлення», — зауважила Melissa.
Айтівець Денис Скрипник зізнався, що його дратують «дешеві й не дуже понти» на роботі. «От ці айфони, брендовий одяг, кава із дорогих кав’ярень і вся інша атрибутика. Зараз уже не бісить, бо я не ходжу до офісу ще з ковідних часів. Але як же от це все напружувало. Складно було просто бути собою», — пише користувач.
Брехня в резюме, фейковий досвід і вигадані навички — це далеко неповний перелік того, що дратує рекрутерів. Дізнатися більше можна в нашому матеріалі.