ШІ-розробник з колегами створив соцмережу без лайків та змагань за увагу, в неї вже інвестував гендиректор OpenAI Сем Альтман. Як працює Maven
Користувачі стежать за власними інтересами замість відстеження популярних акаунтів.
Користувачі стежать за власними інтересами замість відстеження популярних акаунтів.
Користувачі стежать за власними інтересами замість відстеження популярних акаунтів.
ШІ-розробник Кен Стенлі разом з колегами створили соціальну мережу Maven, де немає механізмів змагання, пише TechCrunch.
Стартап вже залучив близько $2 млн від співзасновника Twitter Евана Вільямса, який очолив раунд і гендиректора OpenAI Сема Альтмана.
У Maven користувачі стежать за власними інтересами замість відстеження популярних акаунтів. Зацікавлення користувачів є головним критерієм того, як формується їх стрічка в Maven.
За словами Стенлі, більшість соціальних мереж привертають увагу користувачів до акаунтів, популярність яких визначається кількістю підписок та лайків. Це перетворює людей на бренди для підписників мереж, а вподобання більшості є маркером цікавості та важливості тієї чи іншої теми.
Під час першого відвідування Maven користувач бачить початкову стрічку з довільним контентом. Щоб налаштувати її, потрібно вибрати теми, які вас цікавлять: від квантової фізики до виховання дітей. У Maven немає алгоритмів, які визначають інтереси користувачів. Якщо потрібно людина може змінити перелік тем.
Також користувачі можуть брати участь в обговореннях і створювати публікації. Їх аналізує штучний інтелект і відносить до певних категорій. Це робить публікацію доступною на сторінках цих же тем. ШІ може позначати контент як «потенційно проблемний», який не відповідає заданій темі чи поширює дезінформацію. На модерацію контенту можуть впливати й користувачі, надсилаючи скарги на конкретні дописи чи акаунти.
Головним джерелом монетизації платформ є реклама, але Стенлі визначає цей шлях найменш привабливим. Він визнає, що стартапу в майбутньому ставатиме дедалі важче залучати кошти. Уже зараз розробник розмірковує про те, як перетворити ідеальний світ своєї соцмережі на реальний бізнес.