«Зараз уже кікають сеньйорів із бенчі». Звільнений Junior Java AQA Engineer з EPAM розповів про скорочення в компанії
На форумі DOU Java AQA Engineer, на ім’я Володимир, написав топік про те, що в компанії звільняють спеціалістів.
На форумі DOU Java AQA Engineer, на ім’я Володимир, написав топік про те, що в компанії звільняють спеціалістів.
«Усім хай! Уперше займаюсь подібним, чесно кажучи, але вже „немає сечі терпіти ці борошна“, тож треба вимовитись. Отже, окрім усіх „плюшок“ (на кшталт $1000 на початку війни всім співробітникам, шелтерів, благодійності й т. п.), та того, які вони хороші, є й інша сторона монети (не може ж бути все так солодко)…», — пише він.
Задля підтвердження своїх слів айтішник виклав скриншоти переписки з колегами, які мали би посприяти його комфортному звільненню.
Тестувальник розповідає, що з початком вересня його перевели на бенч, і за півтора місяця ресурс-менеджер не зробив Володимирові жодної пропозиції щодо нового проєкту.
«І в середині жовтня мені повідомили, що мене скорочують, перекрутивши фідбек на свій лад, але про це не будемо, не хочу лити багато багнюки. Ну то таке, з тайтлом джуна не дивно, скоротили, то й скоротили», — філософствує хлопець.
Тестувальник жаліється, що коли повіз здавати корпоративну техніку, виявилось, що офіс компанії не працює. А ще, за словами Володимира, він оплатив свою квартальну страховку, гроші за яку в компанії обіцяли компенсувати із зарплати після здання техніки.
«До речі, цікава сітуейшн: оскільки світла в моєму СМТ не було, а якщо і було, то з перебоями, то я самотужки в будній день повіз ноут їм в офіс на Сім’ї Прахових 54, як і було зазначено, як один із варіантів в екзит ріквесті. Тільки на шляху я дізнався, що офіс не працює: «Ну, може, й працює, але техніку не візьмуть, але, може, візьмуть, якщо попросити», — описує айтішник.
Охоронці на рецепції прийняти техніку відмовились.
«На що я запитав: то ось же посилки від «Нової Пошти», ви ж їх приймаєте, так прийміть техніку, яку у вас потім заберуть. Мені відповіли: «Так, від НП приймаємо доставлення», — пише Володимир, якому довелось урешті йти до найближчого відділення «Нової пошти», щоби здати ноутбук.
Протягом усього цього часу айтішник намагався додзвонитися до свого HR. І це нібито був єдиний його прямий контакт із компанією.
«Але дуже скоро я зрозумів, що мене просто морозять, тобто виконавши всі свої обов’язки перед компанією, згідно екзіт ріквесту, почався просто лютий і сміховинний мороз. HR не взяв трубку жодного разу, відповідь у Viber можна чекати тиждень, одного разу довелось звернутись навіть на гарячу лінію, щоб на мене звернули увагу», — описує Володимир.
Він зазначає, що компанія вже четвертий тиждень затримує розрахункові.
«Під час огляду техніки було виявлено залипання деяких клавіш у правій частині клавіатури. Це дійсно так, якось невдало ляпнув солодкий напій. Та за чотири тижні компанія не може оцінити так званий „ремонт“. Чому? Тому що „вони не можуть знайти робочий сервісний центр“… Я запропонував їм допомогу в пошуках такого, на що отримав відповідь, мовляв: „Не можна звертатись до будь-якого, тільки до того, з яким співпрацює компанія“. Загалом — одні відмазки», — розповідає айтішник.
За його словами, наразі на бенчі вже перечікують складні часи й спеціалісти рівня senior. «Зараз уже кікають сеньйорів із бенчі.За тиждень усього 2–3 пропозиції на проєкти сеньйорам зі знаннями (наприклад) італійської на рівні В2+», — пише Володимир.
За його словами, попри те, що на таунхолах і мітінгах розказують, що все добре, компанія росте, інкам росте, але зарплату нікому не піднімають навіть на $50, навіть якщо підвищуєш тайтл.
Також, пише тестувальник, в EPAM у зв’язку із ситуацією в енергетиці пропонують брати MacBook, але по факту ріквести висять тижнями, і кажуть, що їх просто немає.
Розробник також оприлюднив переписку з HR компанії Андрієм Тулубом.
На запит dev.ua компанія надіслала свою позицію щодо ситуації, яку описав айтішник. Публікуємо її повністю.
Інформація щодо скорочень через тривале перебування на бенчі не відповідає дійсності. Для колег, які тимчасово не залучені до клієнтських проєктів, компанія продовжує шукати проєктні можливості в замовників або долучає до внутрішніх проєктів.
Пропозицію щодо проєктної роботи в серпні отримував і Володимир, але, не жаль, не пройшов співбесіду на позицію junior-спеціаліста. Під час роботи на внутрішньому проєкті останні місяці він демонстрував надзвичайно низькі показники ефективності та днями не виходив на зв’язок із менеджером, що і стало причиною зупинки співпраці.
Щодо розрахунку та здання техніки — через відсутність стабільного енергозабезпечення після масованих повітряних атак були деякі затримки з боку підтримувальних функцій компанії. Наразі їхня робота здійснюється в повному обсязі. Найближчим часом Володимир отримує розрахунок, згідно з умовами договору з компанією, про що він був поінформований.
Нехай щастить, джун.
Чувак просидів на бенчі безліч часу і нікому не знадобився. Що тут дивного, що його звільнили?
Ось із-за таких соціалістичних закидів потім панам сіньорам зп й не повишають. Бо людей тупо бояться звільняти.
Може хлопець геній і розквітне ще в нових обставинах. А так пилився би на полці, як непотріб..
Боже, яка стидоба!!!
ЕПАМ, ЦЕ ЩО ЗА ЛАЙНО? який всраку сервісний центр? Ви що клаву помити не можете, ледачі слимаки? Та навіть якщо цей ноут вщент розвалений, яка різниця? У вас на складі їх сракою їсти. Ноути старі, батареї убиті, після ремонту. Ви реально це хочете ньюкамерам впарити? Я сам на такому у вас же й працював. Нащо так ганьбитися? Ви ж ля найбільша галєра України!!! Ну які вихідні, Андрій? Ну не соромно?
Боже, в яке дно перетворюється епам?!
Ну все вірно, приймати техніку має саме технік з компанії. Така політика безпеки компанії. Доречі така процедура існує не тільки в EPAM. Хіба ви не проходили інструктаж та не читали про це?
Особисто я здавав техніку, в мене таких проблем не виникало, хоч тоді таких проблем зі світлом не було. Прийшов в офіс, передав техніку, тут же підписав розірвання договору, а через кілька днів - неділю отримав перерахування на карту. Страху що не заплатять взагалі не виникало, компанія доволі відома. І взагалі компанія дуже лояльна до вирішення внутрішніх конфліктів та завжди йде на зустріч, принаймні це було описано в їхній політиці. На той час я всі свої питання вирішив телефонною розмовою, не було жодного моменту аби хтось не підняв слухавку, принаймні могли передзвонити через деякий час.
А от ноут можна було протерти...
Перед поверненням техніки на склад я почистив клавіатуру кісточкою, та протер спиртом, далі гарненько спакував і відніс. До мене питань не було.
Даремно ви так в конфронтацію вступили. Зараз реально часи нелегкі. Компанія чудова і люди там прекрасні.
Що за замовна стаття? В ЕПАМі зараз людей всіляко підтримують, нікого з бенчі не звільняють просто так, зразу видно що стаття лайно. Хоча би той факт, що пишуть про страхівку, яку нібито людина оплатила зі своїх коштів наперед - такого в ЕПАМі не існує просто, завжди по 100500 разів попереджають, що перерахують вартість страхівки, і тільки після того працівник ці кошти оплачує за страховий поліс - це вам кожний ЕПАМер підтвердить. Скрін, який ви тут називаєте перепискою із HRом компанії - це просто вирваний із контексту шматок, ці кусочок із розсилки, яка була зроблема на всю локацію і в якій було ще купа хороших речей, і не від HR компанії, а від менеджменту..Щодо техніки, Макбуків нема вже давно, ще з початком війни імпорту просто нема..Але Макбуків і не пропонують, а відразу так і кажуть бажаючим, що чекати довго, і невідомо коли будуть, натомість дають нормальні нові з коробки ноутбуки інших виробників. Далі, про яких сіньйорів із італійською В2 взагалі йдеться, де ви бачили і ІТ італійську мову? Стаття ваша просто поливання брудом компанії, яка реально в такі важкі часи дуже багато хорошого робить для своїх працівників та іх сімей.
саме тому ви - анонімний комент лишаєте? прикольно. але такий механізм відбілювання погано працює. штож.
Я працюю і ЕПАМі, і це не відбілювання, це спростування фейків.
Саме тому ви анонім) Он чувак, що, як ви кажете, склепав фейк, своє ім'я не приховує на відміну від вас. нарешті компанія дала свою позицію. https://dev.ua/news/u-epam-prokomentuvaly-informatsiiu-pro-zvilnennia-spivrobitnykiv-iakykh-perevely-na-bench-1669805951
Єрунда якась, а не стаття. Сидів на бенчі - нічого не робив, отримував зарплатню, засрав та вбив корпоративну техніку - дайте ще грошей - все чудово, але скоротили - все, компанія лайно - классика жанру. Аж смішно)
Є регламентні процедури компанії, будь-де або будь хто не має право на сервісну перевірку, це нормально. Охорона не повинна брати техніку - є регламент, є сервісні спеціалісти котрі і мають приймати техніку. Сервіси наразі насправді перевантажені. ЄйчАр що повинна зробити? Танець з бубном? Йти по кожному спіробітнику до СЕО чи акціонерів і казати - Ось він ще не отримав вихід! Вирішіть це питання за всіх ось прям зараз!)
Створила кейс, передала звернення - все, - є регламент. Екс-співробітник не міг донести техніку, через світло і все інше, то чому інші люди при таких же умовах мають діяти по інакшому?
Про сеньйорів взагалі не зрозуміло, - вони що "безсмертні і незвільняємі"? Навіть у мирний час, ми звільняли сеньйорів залученних в проєкти, по різним причинам. Сеньйор з італійською?) За майже 20 років вперше таке бачу.
Звернення менеджера Андрія - цілком адекватне, нормальне з закликом робити. Компанії працюють для клієнтів та їх проєктів - це основная складова, незважаючи на складну ситуацію в країні, - клієнта не цікавить ні обстріл, ні війна стан - так, він безперечно поспівчуває, можливо, надасть допомогу, але якщо проєкт/задача не може бути реалізованний - він перейде до іншої компанії яка зможе.
Наразі не мирні часи, не літо 2021 року - коли був кадровий дефіцит, зараз війна, нестабільна та невизначена ситуація, в якій бізнес як малий так і великий поставленний на межі виживання, і основне завдання співробітників - бути командою, підтримати компанію і її розвиток, - зробити все необхідне щоб підтримати роботодавця, бути кращим, вийти за рамки - перейти на нові мови, стеки програмування, є бенч? Та зроби розвиток на крок-два попереду, щоб ти мав більшу можливість в роботі та проєктах, а не добивати і жалітись - ось які вони погані! Протираю штани, мені платять гроші, - я їх ще лайном полью і "ваапщє абосру в інтернеті".
Система починає давати збій під час кризи і наш герой образився, що до нього поставилися як в звичайній українській компанії не зі світу IT? Ну так в США була хвиля масових скорочень в великих корпораціях, що призвело до тимчасового надлишку гребців в а ринку праці в цілому в галузі (в Першому світ)і. Розуміти треба.
Взагалі стаття наче на одному "італійському" сайті...
Оце брєд. Dev.ua стає жовтою пресою і збирачем сміттєвих пліток? Компанія зараз захищає своїх колег в Україні максимально, серед усіх ІТ компаній тут. Тому, не пишіть дурниць. А "афтара" в бан.
Таке враження, що активізували епамівців писати коментарі. прикольно) це нормально, коли працівники захищають компанію. Але поносити ресурс, який ретранслює думку когось, при тому, що компанія відмовчується - це дніще. Вибачте, але ДУЖЕ хочеться побачити, що на цей кейс скажуть в компанії: хто бреше чи чий факап? І головне - епам - молодець, а чуваку без грошей іще місяць жити? поставте себе на його місце. І ще раз - поносити ресурс, називаючи подібні крики душі замовними, здається, робота ботів) Але будь-який коментар - то, здається, добре. Тому пишіть, що ж. журналісти будуть вдячні. І резонанс ширшим.
А, ще ось тут правдиві коменти набігли у рєбят. Не ботські. https://t.me/devukraine/11757
Блін, ситуація дуже звичайна. Я зараз схожий кейс проходжу в Польщі - і Люксофт, і ДатаАрт просто не мають проектів. Мені тільки запропонували бенч, і все - я навіть подумати не встиг, одразу - ой, вже нема місць, вибачте.
Ну і HR іноді не відповідала по 2-3 дні, що враховуючи відстутність нових проектів досить дивно, хіба що і HR стало набагато менше.