Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

Розробник «танчиків» у стилістиці українських вишиванок показав, як виглядає знищення ворожих солдатів у його грі

Український розробник ігор Андрій Костюшко, який з 12-річним сином Аскольдом працює над проєктом Threads of War, опублікував пост розробки гри до Всесвітнього дня вишиванки. Він розповів, як передав в анімації знищення ворожих солдатів один з символів українського спротиву.

Залишити коментар
Розробник «танчиків» у стилістиці українських вишиванок показав, як виглядає знищення ворожих солдатів у його грі

Український розробник ігор Андрій Костюшко, який з 12-річним сином Аскольдом працює над проєктом Threads of War, опублікував пост розробки гри до Всесвітнього дня вишиванки. Він розповів, як передав в анімації знищення ворожих солдатів один з символів українського спротиву.

Threads of War або «Нитки війни» — це проєкт, який об'єднує механіки Battle City (гра епохи NES, яку українські геймери називають просто «Танчики») та елементи жанру rogue-lite.

«Більшість ворогів у грі — це танки. Як найпростіше показати, що танк знищено? Зробити анімацію вибуху. Крім того, ми на певний час залишаємо обгорілі останки. Для різноманіття потрібно було вигадати й інші типи ворогів. Тож ми додали солдатів, які повзуть по землі й стріляють по нас із протитанкової зброї. Існує єдиний спосіб їх знищити — наїхати на них. Але як зобразити їхнє знищення?», — розповів розробник.

Він пояснив, що кров не вписується в стиль гри, вибух виглядає нелогічно, а розпадання на частини  — вульгарно.

«Врешті-решт, вдалося придумати чудовий образ. Пам’ятаєте відео, де жінка в окупації радить ворожому солдату покласти насіння соняшника в кишені, щоб воно проросло після його загибелі? Я взяв цю ідею за основу і зобразив знищення солдатів як проростання соняшника», — повідомив Костюшко.

Анімація з майбутньої гри Threads of War

Реліз Threads of War був запланований на кінець 2024 року, однак тепер на сторінці гри в Steam дата виходу не вказана. Раніше Андрій Костюшко розповів, що для створення саундтреку Threads of War вирішив взяти відомі українські мелодії й переробити їх для гри у 8-бітному стилі.

Нагадаємо, що 15 травня, відзначався Всесвітній день вишиванки. dev.ua прогулявся соцмережами українських ІТ-компаній і зібрав фотодобірку, як вони святкували цей день. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
По темi
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
Батько й син які працюють над роуглайт «танчиками» Threads of War опублікували демо гри в Steam
Батько й син, які працюють над роуглайт «танчиками» Threads of War, опублікували демо гри в Steam
По темi
Батько й син, які працюють над роуглайт «танчиками» Threads of War, опублікували демо гри в Steam
Розробник «танчиків» в стилістиці української вишиванки опублікував 8-бітну версію пісні «Ніч яка місячна» і розповів про створення саундтреку в грі
Розробник «танчиків» в стилістиці української вишиванки опублікував 8-бітну версію пісні «Ніч яка місячна» і розповів про створення саундтреку в грі
По темi
Розробник «танчиків» в стилістиці української вишиванки опублікував 8-бітну версію пісні «Ніч яка місячна» і розповів про створення саундтреку в грі
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.