💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

SoftServe розпочинає інтеграцію генеративного ШІ для максимальної продуктивності працівників: які інструменти використовують

SoftServe розпочинає інтеграцію інструментів ШІ в реальну роботу команд на клієнтських проєктах після проведення внутрішнього дослідження, яке показало можливість ШІ підвищувати продуктивність розробницьких команд до 45% та пришвидшувати час розробки проєктів на 30%. Також у компанії розпочали розробку ШІ-помічників для окремих спеціалізацій.

Залишити коментар
SoftServe розпочинає інтеграцію генеративного ШІ для максимальної продуктивності працівників: які інструменти використовують

SoftServe розпочинає інтеграцію інструментів ШІ в реальну роботу команд на клієнтських проєктах після проведення внутрішнього дослідження, яке показало можливість ШІ підвищувати продуктивність розробницьких команд до 45% та пришвидшувати час розробки проєктів на 30%. Також у компанії розпочали розробку ШІ-помічників для окремих спеціалізацій.

Станом на зараз, технологію ШІ в SoftServe використовують команди на 9 пілотних проєктах для клієнтів, зокрема для бізнесів з фінансового сектору, промислового виробництва, ритейлу та інших галузей.

До нового підходу роботи, команди готувались протягом 1-2 тижнів, для них проводили спеціальні тренінги з користування ШІ інструментами. Тренінги включали аналіз командних процесів, завдань та спеціалізований підбір промптів для забезпечення найкращих результатів.

Перші результати демонструють позитивну динаміку. Час розробки програмного забезпечення на проєктах вдалось скоротити на 20%, Quality Control — на 25%, Test Automation — на 20%, створення технічної документації — на 17%. 

Серед інструментів, які використовують команди: GitHub Copilot, CodeWhisperer та Duet AI для програмування, ChatGPT, MS Copilot 365 для роботи з текстом, а також NEO Platform, корпоративну вебплатформу на основі ШІ.

У компанії розпочали також розробку ШІ-помічників для окремих спеціалізацій — архітектура, бізнес аналіз та тестування. Помічники можуть автоматизувати цілі кластери процесів, які стосуються того чи іншого напрямку.

Прикладом такого рішення є помічник для архітекторів програмного забезпечення. ШІ-асистент допомагає працювати з документацією та стратегуванням проєктів, здатен автоматизовувати та вдосконалювати ці процеси — уточнює важливі проєктні вимоги, генерує архітектурні рішення, декомпозує роботу, та будує план дій. Інструмент використовує кастомізований GPT та навчений на найкращих практиках індустрії архітектурного дизайну. Таким чином, продуктивність архітекторів у процесі створенні документації підвищується до 30% в середньому. 

«Генеративний штучний інтелект — революційна ідея, яка може суттєво вплинути на продуктивність різних сфер бізнесу. Наша мета — використати потенціал цієї технології на повну, саме в напрямку продуктивності фахівців на всіх етапах циклу розробки програмного забезпечення. Ми в SoftServe вже розпочали цей процес — від навчання команд, підбору індивідуальних та командних інструментів, консультацій з їхнього використання на проєктах, відстеження результатів, до створення спеціальних пропозицій для клієнтів. Я впевнений, що генеративний ШІ допоможе перевершити всі очікування клієнтів щодо збільшення продуктивності розробницьких команд», — коментує Дмитро Овчаренко, GenAI Practice Director, SoftServe. 

До кінця року в компанії планують масштабувати використання генеративного ШІ до сотні клієнтських проєктів, на яких працюватимуть 1000+ фахівців. Водночас продовжують дослідження нових інструментів та форматів взаємодії із ШІ для подальшої максимізації продуктивності розробницьких команд. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Чи є світло в кінці тунелю для українського IT? Воєнні прогнози від топів EPAM. Ciklum SoftServe Intetics Luxoft Kyivstar.Tech Capgemini Engineering та інших
Чи є світло в кінці тунелю для українського IT? Воєнні прогнози від топів EPAM. Ciklum, SoftServe, Intetics, Luxoft, Kyivstar.Tech, Capgemini Engineering та інших
По темi
Чи є світло в кінці тунелю для українського IT? Воєнні прогнози від топів EPAM. Ciklum, SoftServe, Intetics, Luxoft, Kyivstar.Tech, Capgemini Engineering та інших
Команди з інженерів компанії SoftServe перемогли на ІТ-змаганнях NATO
Команди з інженерів компанії SoftServe перемогли на ІТ-змаганнях NATO
По темi
Команди з інженерів компанії SoftServe перемогли на ІТ-змаганнях NATO
«Надання мобільності добряче підіймає настрій хлопцям». Senior R&D Engineer із Softserve ремонтує та вдосконалює електровізки для ветеранів
«Надання мобільності добряче підіймає настрій хлопцям». Senior R&D Engineer із Softserve ремонтує та вдосконалює електровізки для ветеранів
По темi
«Надання мобільності добряче підіймає настрій хлопцям». Senior R&D Engineer із Softserve ремонтує та вдосконалює електровізки для ветеранів
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.