Про Херсон від херсонця 🔥

А якщо завтра війна з Росією? Як оцінюють такі ризики в одному з найбільших IT-аутсорсерів України

США поінформували європейських партнерів про можливість нового вторгнення Росії в Україну, передавало агентство Bloomberg.

Залишити коментар
А якщо завтра війна з Росією? Як оцінюють такі ризики в одному з найбільших IT-аутсорсерів України

США поінформували європейських партнерів про можливість нового вторгнення Росії в Україну, передавало агентство Bloomberg.

Новин про те, що РФ стягує війська до українського кордону, стає все більше. У пресі називаються навіть прогнозні терміни вторгнення — січень-лютий 2022.

Редакція dev.ua вирішила запитати в українських аутсорсерсів, як вони та їхні замовники оцінюють такі ризики.

Тема гостра. І відповіли нам поки тільки в SoftServe. В Сiklum, Intellias, Sigma Software, Capgemini Engeneering відповідати відмовились. Решта аутсорсерів готують відповіді або не вийшли на звя’язок з виданням. 

Ярослав Любінець, співзасновник та Голова Ради директорів SoftServe

— Чи мають місце відкликання замовлень або відмова від послуг вашої компанії серед іноземних компаній?

— Попри те, що тема напруги на українсько-російському кордоні й можливого наступу Росії широко висвітлюється в міжнародних медіа, на нашому бізнесі це не позначається.

Ми отримуємо одиничні запити від клієнтів з приводу ситуації в Україні й готовності компанії безперебійно працювати надалі в разі ескалації конфлікту. У відносинах з клієнтами для нас надзвичайно важливі відкритість і дух партнерства, тому ми відкрито говоримо про можливі ризики й про те, як SoftServe планує до них ставитися. 

В цілому в компанії діє комітет з ризиків, завдання якого — забезпечити готовність компанії до різних викликів і криз, як пандемія та локдаун, енергетичні загрози або політична нестабільність. Ми переглядаємо, оновлюємо або розробляємо плани компанії під різні загрози й сценарії, і якщо клієнти запитують таку інформацію — ділимося нею.

— Чи впливають новини про можливе вторгнення на настрої контрагентів компанії? Як?

— В цілому рівень тривожності серед клієнтів сьогодні значно менше, ніж, наприклад, у 2014 році. Тоді, під час активних бойових дій, ми досить часто зустрічалися з нашими замовниками, інформували їх про ситуацію, наші поточні дії та плани щодо забезпечення безперервності бізнесу при різному розвитку подій. Це допомагало значно знизити рівень тривожності. Нарешті, наші замовники бачили, що нестабільна ситуація в країні не позначається на виконанні проєктів і це додало їм упевненості в SoftServe як бізнес-партері.

Одкровення  «мисливців за головами» SoftServe: «Найталановитіших студентів часто виключають ще до закінчення університету. Через нас усіх»
Одкровення  «мисливців за головами» SoftServe: «Найталановитіших студентів часто виключають ще до закінчення університету. Через нас усіх»
По темi
Одкровення  «мисливців за головами» SoftServe: «Найталановитіших студентів часто виключають ще до закінчення університету. Через нас усіх»
SoftServe діджиталізує комунальників. Новий проєкт компанії допомагає КП економити ресурси
SoftServe діджиталізує комунальників. Новий проєкт компанії допомагає КП економити ресурси
По темi
SoftServe діджиталізує комунальників. Новий проєкт компанії допомагає КП економити ресурси
Електробайки по-українськи між Києвом та Лос-Анджелесом в «СКШ»

Дивіться, чим живе Delfast під час війни в Україні

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
В планах SoftServe на 2022 рік - 15 000 айтішників. Хочете стати частиною команди, «залишайтеся у західних регіонах»
В планах SoftServe на 2022 рік - 15 000 айтішників. Хочете стати частиною команди, «залишайтеся у західних регіонах»
В планах SoftServe на 2022 рік - 15 000 айтішників. Хочете стати частиною команди, «залишайтеся у західних регіонах»

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.