Що під капотом в Uklon? Слухай TechPower Podcast 🎧

SoftServe діджиталізує комунальників. Новий проєкт компанії допомагає КП економити ресурси

SoftServe запустив новий сервіс для діджиталізації міст та комунальної сфери.

Залишити коментар
SoftServe діджиталізує комунальників. Новий проєкт компанії допомагає КП економити ресурси

SoftServe запустив новий сервіс для діджиталізації міст та комунальної сфери.

Новий сревіс називається Commect, і компанія вже зареєструвала відповідну ТМ. 

«Commect — це технології для міста. Зокрема — чат-боти для комунальних підприємств, CRM, ERP та інші. Наприклад, минулого року ми розробили чат-боти для водоканалів міст України, які використовують „Чернівціводоканал“, „Київводоканал“, „Львівводоканал“ та більше 30-ти комунальних компаній по всій країні», — розповів dev.ua Богдан Кідик, Associate Product Manager в «Софтсерв-Муніципальні технології» (ТзОВ, яке належить до групи SoftServe). 

За його словами, цифрова трансформація допомогла покращити економічні показники комунальних підприємств та оптимізувати внутрішні процеси. Наприклад, одне підприємство змогло впродовж пів року зекономити 5104,16 годин завдяки автоматизації процесу збору показників.

Наразі чат-бот є основним каналом отримання запитів від користувачів, платформою для оперативної оплати послуг та швидкої комунікації як внутрішньо, так і назовні. «Для освоєння нових сервісів понад 32,5% мешканців, Commect допомагає створювати навчальні матеріали комунальним компаніям. На сьогодні чат-ботами водоканалів користуються щомісячно вже більше півмільйона українців», — зазначив Кідик.

Одкровення  «мисливців за головами» Softserve: «Найталановитіших студентів часто виключають ще до закінчення університету. Через нас усіх»
Одкровення  «мисливців за головами» Softserve: «Найталановитіших студентів часто виключають ще до закінчення університету. Через нас усіх»
По темi
Одкровення  «мисливців за головами» Softserve: «Найталановитіших студентів часто виключають ще до закінчення університету. Через нас усіх»
Зазирнути в серце IT. Що роблять в R&D найбільших IT-компаній України — досвід EPAM SoftServe Сiklum і не тільки
Зазирнути в серце IT. Що роблять в R&D найбільших IT-компаній України — досвід EPAM, SoftServe, Сiklum і не тільки
По темi
Зазирнути в серце IT. Що роблять в R&D найбільших IT-компаній України — досвід EPAM, SoftServe, Сiklum і не тільки
Українські айтішники були лоукостом для шведів, а тепер – навпаки. Що думають про IT-освіту керівники Intellias SigmaSoftware та EPAM Ukraine
«Українські айтішники були лоукостом для шведів, а тепер — навпаки». Що думають про IT-освіту керівники Intellias, SigmaSoftware та EPAM Ukraine
По темi
«Українські айтішники були лоукостом для шведів, а тепер — навпаки». Що думають про IT-освіту керівники Intellias, SigmaSoftware та EPAM Ukraine
Новий випуск «З фронту в IT» про айтівців, які повертаються до цивільного життя після ЗСУ.

Історія світчера з Тернопільщини, який змінив агро на IT, а IT на ЗСУ

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
В планах SoftServe на 2022 рік - 15 000 айтішників. Хочете стати частиною команди, «залишайтеся у західних регіонах»
В планах SoftServe на 2022 рік - 15 000 айтішників. Хочете стати частиною команди, «залишайтеся у західних регіонах»
В планах SoftServe на 2022 рік - 15 000 айтішників. Хочете стати частиною команди, «залишайтеся у західних регіонах»

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.