Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Огляд Spider-Man Remastered на ПК. Найкраща гра про Людину-павука тепер і в Steam

Marvel’s Spider-Man від Insomniac Games ще на стадії анонсу привернула увагу багатьох гравців. Адже до неї в Marvel практично не було відверто видатних відеоігор. А тут займатися розробленням узялася сама Sony, яка завзято ставиться до якості ексклюзивів PlayStation. Та й зайшла компанія з козирів — з гри про Людину-павука, головного супергероя коміксів Marvel.

Авантюра окупилася, адже Marvel’s Spider-Man — один із найкращих ексклюзивів PlayStation. Точніше, колишніх ексклюзивів, адже в серпні 2022 року гра вийшла в Steam. Отже, саме час згадати, чим вона так усім сподобалася.

Залишити коментар
Огляд Spider-Man Remastered на ПК. Найкраща гра про Людину-павука тепер і в Steam

Marvel’s Spider-Man від Insomniac Games ще на стадії анонсу привернула увагу багатьох гравців. Адже до неї в Marvel практично не було відверто видатних відеоігор. А тут займатися розробленням узялася сама Sony, яка завзято ставиться до якості ексклюзивів PlayStation. Та й зайшла компанія з козирів — з гри про Людину-павука, головного супергероя коміксів Marvel.

Авантюра окупилася, адже Marvel’s Spider-Man — один із найкращих ексклюзивів PlayStation. Точніше, колишніх ексклюзивів, адже в серпні 2022 року гра вийшла в Steam. Отже, саме час згадати, чим вона так усім сподобалася.

До Marvel’s Spider-Man у сфері відеоігор за коміксами правила лише одна серія — Batman Arkham. Творіння Rocksteady зуміло ідеально втілити в інтерактивний формат усі елементи, за які світ любить Бетмена.

І в Insomniac Games це, певне, чудово розуміли, коли займалися розробленням Marvel’s Spider-Man. Тому багато моментів тут ніби підглянуті в колег із Rocksteady. Утім, без безлічі самостійних ідей, які й зробили гру настільки гарною, не обійшлося.

Marvel’s Spider-Man не адаптує якийсь конкретний комікс чи фільм про Людину-павука, нехай рахунок джерел натхнення та посилань тут іде на десятки. Натомість гра розповідає самостійну історію про вже досвідченого та досить дорослого Пітера Паркера.

Як Людина-павук він рятує Нью-Йорк і його мешканців багато років, постійно жертвуючи своєю «звичайною» складовою. Тому Паркер має проблеми й з особистим життям, і з фінансами, і з близьким колом спілкування.

Історія гри починається з арешту кримінального боса Вілсона Фіска, також відомого як Кінгпін. Той каже, що без нього баланс сил у Нью-Йорку похитнеться, а на Людину-павука чекають великі проблеми. Той спочатку відмахується, але дуже швидко в місті починають відбуватися події, що загрожують безпеці всіх мешканців.

Паралельно Пітер працює під керівництвом доктора Отто Октавіуса над проривною технологією у сфері протезування. Але й там усе йде зовсім не за планом. І в Паркера, і в Людини-павука з’являється ціла низка нових проблем, які погрожують нарешті зламати супергероя.

Головна перевага сюжету гри полягає в ідеальній передачі сутності Людини-павука.

Адже його не просто так називають «дружнім сусідом». Павучок частіше рятує звичайних людей серед вулиць Нью-Йорка, поки інші супергерої беруть участь у міжгалактичних битвах. Це приземлений персонаж, скільки б він не літав на павутині. А ще йому постійно не щастить, супергеройське життя лише шкодить усім його починанням.

І в Marvel’s Spider-Man усе це показано ідеально. Паркер вибирає порятунок людей замість своєчасної оплати оренди, упіймання злочинців — замість приємного вечора, і все в такому дусі.

Водночас навіть найменші рішення Павука несуть для нього довготривалі наслідки. Кожне запізнення, кожна випадкова фраза та підслухана розмова зрештою складаються в картину масштабної трагедії одного супергероя, який чіпляється за свій героїзм навіть у найгірші дні.

А найгірших днів у Павука в Marvel’s Spider-Man достатньо, враховуючи, що в Нью-Йорку майже кожен лиходій поклявся помститися йому. Суперзлодії в грі також вийшли вкрай вдалим, а центральним антагоністам навіть виходить співчувати.

По суті, у грі на центральних ролях немає відверто поганих персонажів. Просто в кожного є якісь конфлікти та суперечності, які в результаті й складаються в загальну картину подій.

Сценарій у Marvel’s Spider-Man за всіма критеріями вийшов чудовим. Події тут переплітаються дуже чесно, усе має доречний та автентичний вигляд. А доповнюється історія фірмовим гумором Людини-павука, який в обличчя навіть найжахливішої небезпеки намагається відпустити якусь шпильку.

А фанатам оригінальних коміксів сподобається наявність величезної кількості посилань на різні сюжети про Павука. Вони тут буквально щокроку.

Але в паразитування на вихідному матеріалі розробники не скочуються, залишаючи на першому плані свої оригінальні ідеї та незвичайні адаптації знайомих мотивів. Тож у сюжетному й атмосферному плані Marvel’s Spider-Man точно вдалася.

Але найголовніше, що це ще й із погляду геймплею чудова робота. З відкритим світом Нью-Йорка, який постійно наповнюється активностями, різноманітними ігровими моментами та відмінними центральними механіками, які не набридають через десятки годин геймплею. З цього списку хіба що вибивають нудні стелс-сегменти за Майлза Моралеса та Мері Джейн, але їх не так багато, щоб суттєво зіпсувати враження.

Один із найяскравіших елементів будь-яких історій про Людину-павука — це польоти на павутинні. І майже кожна гарна гра про супергероя відрізнялася саме наявністю якісної реалізації цих польотів. Так ось, у Marvel’s Spider-Man вони еталонні.

Переміщатися на павутинні Нью-Йорком, досліджуючи його з висоти, украй приємно. Доходить навіть до того, що можна забути про існування швидкого переміщення до різних точок карти. Адже польоти на павутині занадто вражають, щоб їх втрачати.

Акробатику Людини-павука вплели й у бойову систему. Кожна битва в Marvel’s Spider-Man — це постійні стрибки та польоти, навіть якщо події розгортаються у відносно маленьких кімнатках.

Так, запозичення в битвах із Batman Arkham очевидні, але в Insomniac Games подарували Павучку більше свободи дій. Він набагато легший і спритніший, ніж Бетмен, що позначається на його стилі бою.

У битвах йому також допомагають усілякі гаджети. З їхньою допомогою можна, наприклад, знерухомити відразу кількох противників. Гаджети не тільки вносять різноманітність у битви, а й також демонструють, наскільки відповідально розробники підійшли до образу своєї Людини-павука. Адже Паркер — це ще й талановитий винахідник у коміксах, і про це в Insomniac Games не забули.

Застосовувати всі здібності Павучка належить у різних куточках Нью-Йорка, яким розкидали десятки активностей. І нехай відкритий світ тут — лише умовності й ігровий майданчик для розваги, а не повноцінна симуляція, іншого від Marvel’s Spider-Man і не потрібно.

Людині-павуку з його здібностями просто потрібні великі міські простори, щоб розкритися повною мірою. Та й додаткові місії у грі досить цікаві, щоб витратити на них власний час.

У результаті вийшла найкраща гра про Людину-павука та за коміксами Marvel загалом. Вона продалася в кількості понад 30 млн копій, а Sony настільки сподобалася робота Insomniac Games, що тепер це одна з внутрішніх студій компанії.

У розробленні вже є повноцінна друга частина, а заразом студії довірили створення гри про Росомаху. Тож цілком можливо, що в найближчі кілька років на нас чекає потік високоякісних ігор за коміксами.

Версія на ПК водночас вийшла вкрай гідною. Вона вичавлює максимум із сильних конфігурацій, демонструючи першокласну графіку. Але й на слабких машинах іде достойно.

І є якась іронія в тому, що Sony, яка багато років гналася суто за якістю на PlayStation, тепер робить першокласні порти своїх ігор на ПК.

На ПК вийшла Remastered-версія гри, яка спочатку з’явилася на PlayStation 5. Вона відрізняється покращеною графікою, містить у собі всі доповнення, а також отримала нову модель Пітера Паркера.

Рішення пояснили новими технологіями для PlayStation 5, але думки фанатів щодо зміни зовнішності Пітера розійшлися. Зрештою, тут вже лише справа смаку.

Огляд Stray. Відмінна пригода котика у світі роботів, але така собі гра
Огляд Stray. Відмінна пригода котика у світі роботів, але така собі гра
По темі
Огляд Stray. Відмінна пригода котика у світі роботів, але така собі гра
Не тільки Metro та S.T.A.L.K.E.R. 31 українська гра до 31-річчя Незалежності України
Не лише Metro та STALKER 31 українська гра до 31-річчя Незалежності України
По темі
Не лише Metro та S.T.A.L.K.E.R. 31 українська гра до 31-річчя Незалежності України
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Про конкуренцію, ейджизм, працевлаштування, фейки та навчання.

«Стас IT-глаз» з черговою гарячею темою ІТ-курси в Україні.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.