💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
1 листопада 2024, 12:05
2024-11-01
Українська S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone вийшла на Nintendo Switch
Оригінальна трилогія ігор S.T.A.L.K.E.R., що складається з Shadow of Chornobyl, Clear Sky та Call of Prypiat від української студії GSC Game World стала доступна на консолі Nintendo Switch.
Трилогія S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone — це оновлене видання оригінальної трилогії ігор. Проєкт спочатку вийшов для консолей PlayStation та Xbox 7 березня 2024 року, а тепер став доступний і портативці Nintendo Switch.
Версії класичних ігор S.T.A.L.K.E.R. були повністю оптимізовані для Nintendo Switch, включно з:
адаптованою системою стрільби з гіроскопічним прицілом;
сенсорним інтерфейсом та управлінням;
покращеною графікою;
повною підтримкою портативного режиму та режиму TV.
«Завдяки цим змінам досвід у Чорнобильській аномальній зоні буде автентичним для всіх гравців — як для тих, хто хоче освіжити свої спогади, так і для нових сталкерів», — зазначається в пресрелізі.
Над портуванням S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone на Nintendo Switch GSC тісно співпрацювала з MATABOO.
Ігри можна придбати в цифровому форматі на Nintendo eShop за такими цінами: $19,99 за кожну окрему копію або за $39,99 за комплект із трьох частин. На окремих територіях діють регіональні ціни.
Нагадаємо, що довгоочікуване продовження в серії «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» має вийти 20 листопада для Xbox Series X/S і PC.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.