💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
3 вересня 2024, 13:28
2024-09-03
«Так виглядає ремонт від забудовника». Українські гравці коментують Majster Symulator — симулятор недбалого ремонту від польських розробників
Польська студія Gray2RGB створює симулятор «майстра на всі руки», який має власний бізнес з ремонту осель у багатоквартирних будинках Польщі зразка 90-х років. Геймплей гри привернув увагу українських соцмереж.
«Ваша місія? Заробити якомога більше грошей, скорочуючи витрати, де тільки можна! Розбавляти фарбу водою, щоб її вистачило на всю квартиру? Звичайно, колір може бути не таким яскравим, але хто це помітить?», — описують Majster Symulator розробники.
За їх словами, мета гри — зробити ремонт у квартирі якомога дешевшим, для чого доведеться вдаватися до різних хитрощів: купляти дешеві інструменти та матеріали, вкладати плитку аби як, заклеювати тріщини скотчем і все в такому дусі. Головне, щоб замовник не помітив проблем, доки не заплатить.
Majster Symulator поки немає дати релізу — лише сторінку в Steam, де гру можна додати в список бажаного. Українська локалізація наразі не підтримується, але українські гравці створили тему з проханням її додати.
Відео ігрового процесу Majster Symulator, яке опублікував в X (Twitter) польський стрімер GrajacyWCiszy привернуло чимало уваги користувачів соцмережі, зокрема з України.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.