💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Чи правда, що тестові завдання під час війни стали складнішими? Відповідають розробники

У LinkedIn розробники скаржаться, що тестові завдання під час війни стали складнішими, вибір кандидатів ретельнішим і більш прискіпливим зі сторони роботодавця. dev.ua запитав своїх читачів, чи дійсно це так. Відповіді здивували. 

Залишити коментар
Чи правда, що тестові завдання під час війни стали складнішими? Відповідають розробники

У LinkedIn розробники скаржаться, що тестові завдання під час війни стали складнішими, вибір кандидатів ретельнішим і більш прискіпливим зі сторони роботодавця. dev.ua запитав своїх читачів, чи дійсно це так. Відповіді здивували. 

По-перше, більшість опитаних на виконання тестового завдання від роботодавця витрачали понад шість годин. По-друге, чимало компаній, у які на роботу можна потрапити без тестового. По-третє, більшість серед опитаних розробників так і не знайшли роботу протягом останніх місяців. 

А ось — найцікавіші відповіді респондентів щодо тестових завдань воєнного часу. 

Junior Data analyst, понад 6 годин

Написати сім запитів SQL + проаналізувати кореляцію восьми різних продуктових метрик + побудувати дашборд з аналітики оформлених підписок (дата-сет на 22 000 рядків).

В іншому тестовому треба було побудувати предективну модель котирування TSLA/BTC у Python + проаналізувати екрани застосунку та запропонувати А/Б-тести та методи їхнього проведення + запити в SQL.

DevOps/SecOps, 1–2 години
Накидати інфраструктуру під простеньку аплікуху з базою та вебмордою, контейнеризувати їх, запустити. Написати, що треба зробити, щоби весь цей город був безпечним, і чому цього немає в побудованій демці.
2D artist, понад 6 годин
Дають об’ємні тестові, на виконання яких може йти до двох тижнів часу. Чи, наприклад, роботодавці підписують нового замовника на основі твого тестового. Так і кажуть — зробіть правлення, і ми відправимо замовнику, щоб підписати роботу. Багато стало пропозицій попрацювати за відсоток від майбутніх доходів чи безоплатно, ринок реально відкотився.
Game designer, понад 6 годин
У переважній більшості випадків це доволі велике та складне завдання. Не впевнений, що для рівня джуна повинні бути такі складні завдання.
UX/UI designer, понад 6 годин
Створити дизайн застосунку для рецептів із того, що є в холодильнику.
Unity developer, 4–6 годин
Як завжди, швидко зробити невеликий прототип геймплею. Складніше завдання було лише тим, що роботодавець хотів, щоби я зробив його швидше, ніж я планував. Зрештою, вибрав іншу компанію, де взагалі не було тестового.
Front end, понад 6 годин
Завдань було багато, складного в них нічого, але отримував постійну критику, рідко поради та похвалу. Просто роботодавець може тепер вибирати таланти, тому на трейні чи джуні шукають мідла. Мої знайомі, хто влаштувався до війни, усе це проходили під час онбордингу, до того ж перед очима були приклади.
Front end React, понад 6 годин
Не знаю щодо довоєнних часів, але тестове було не те щоб складним, а достатньо об’ємним. Потрібно було створити цілий інтернет-магазин на легасі класових компонентах.
Trainee / Junior Python Developer, понад 6 годин

Тестове на стажування web developer: створити декілька сторінок сервісу доставлення, а саме початкову сторінку з картками товарів, фільтрами для них, а також сторінку кошика з можливістю його редагування після додавання товарів, а також підтягнення геолокації на картах під час введення адреси.

Тестове на позицію Python Junior Developer: розфарбувати вулиці на задній карті, застосувавши відповідний алгоритм, який має бути розроблений, згідно з тими критеріями, які будуть під час дослідження цієї карти.

Motion designer, понад 6 годин
Придумати й утілити кілька мемів на задану тематику. Змонтувати відео під конкретну соцмережу з наданого матеріалу, змонтувати відео з власноруч знайденого матеріалу. У другому випадку таких відео було п’ять.
Data Analyst, 4–6 годин
Чотири величезні кейси на одній роботі, які по-хорошому треба робити декілька днів, а на іншій — завдання на години на чотири, доволі адекватне, для тесту необхідних навичок на базі реальних даних бізнесу.
QA, понад 6 годин
Набагато складніше за довоєнні, довоєнні розв’язувалися за годину-дві, а тут треба вже було почитати уважніше, подумати.
3D Artist, 4–6 годин
Як на мене, тестові завдання залишилися без змін, що до війни, що під час — теж саме. Самі тестові були абсолютно різні, десь цікавив повний пайплайн, від моделінгу до текстурингу, десь достатньо було low poly + high poly + bake normal map. Самі моделі теж відрізняються, десь це більш прості, невеликі об’єкти, як трак до танку, кухарський ніж чи катана, десь аксесуари до зброї — оптичний приціл, а десь потрібно зробити повністю асет, мортиру. Інколи й із HR не встигаєш поговорити та дізнатися, які умови та що пропонують, а вже вимагають тестове — і без нього далі не рухаєшся.
2D Artist, 4–6 годин
Не складніші, ніж до війни, але дуже спірні фідбеки та некомпетентність в оцінюванні роботи. Також часто присутні в завданнях некоректно поставлені завдання чи загалом відсутні деякі аспекти (певні завдання загального візуалу в ТЗ) на які згодом звертають увагу, і на цій підставі відмовляють.
Lead generation, 4–6 годин
Три етапи співбесіди: 1 — знайомство та перевірка знань англійської мови, 2 — перевірка знань за спеціалізацією та написання 6 листів, до цього 2–3 писала. І також перевірка англійської. Третій етап останній, інтерв’ю з VP, де треба продемонструвати свої знання за продуктом компанії, вивчити купу нової інфи. І після цього, візьмуть мене на цю роль, чи ні.
Українка пройшла сім співбесід виконала тестове й отримала оффер від Coinbase але так і не стала її співробітницею. Що пішло не так?
Українка пройшла сім співбесід, виконала тестове й отримала оффер від Coinbase, але так і не стала її співробітницею. Що пішло не так?
По темi
Українка пройшла сім співбесід, виконала тестове й отримала оффер від Coinbase, але так і не стала її співробітницею. Що пішло не так?
«До біса тестові завдання». Графічний дизайнер з 10-річним досвідом провалив сім тестових поспіль. LinkedIn обурений
«До біса тестові завдання». Графічний дизайнер з 10-річним досвідом провалив сім тестових поспіль. LinkedIn обурений
По темi
«До біса тестові завдання». Графічний дизайнер з 10-річним досвідом провалив сім тестових поспіль. LinkedIn обурений
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю в DevOps: 30 запитань і поради досвідченого ліда
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю в DevOps: 30 запитань і поради досвідченого ліда
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю в DevOps: 30 запитань і поради досвідченого ліда
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди й отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Ельдар Алієв, Lead DevOps Engineer у SoftServe, розповідає, що треба знати, щоб отримати перший офер DevOps і дає поради джунам від досвідченого сіньйора.
3 коментарі

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.