«Я ніколи не шукав роботу (крім першої, зрозуміло), мене завжди хантили і в моменти вигорання я успішно переходив на левел вище/складніше/відповідальніше. Ніколи не був звільнений або скорочений», — говорить він.
Але восени 2021 року команду, в якій працював Толочко, скоротили одним днем. «Я вперше опиняюся на ринку без варіантів», — розповідає хлопець.
Дизайнер став шукати роботу. «У підсумку десятки співбесід різної якості і структури, все відмінно. Але як тільки справа доходить то тестових завдань, тут просто морок. Витрачаєш на одне завдання півдня-день, а тобі пишуть, спасибі, ні», — описує дизайнер.
Толочко зізнається, що провалив сім тестових завдань При цьому від рекрутерів він отримав обмежені фідбеки.
Толочко задається питанням про те, навіщо йому багаторічний досвід, розгорнуте СV, Recommendation letter, грамотно оформлений портфель, якщо все зводиться до тестового завдання. «Хто це непорозуміння придумав? Чому всі компанії оцінюють кандидатів саме по тестовому?», — запитує він.
На його думку, тестові дають дуже сумнівну користь при виборі кандидата.
Толочко переконаний, що якщо кандидат заморочився з тестовим завданням, то повинні бути як мінімум дві ітерації — зроблена задача по брифу й обробка коментарів.
«Далі має бути розуміння, що кандидати не знають продукту і однієї умовної доби мало для глибинного розуміння. Кандидати лише злегка стосуються продукту», — пояснює він.
Він називає тестові «смаківщиною в чистому вигляді».
І пропонує їх скасувати. «До чотирьох тестові завдання», — пише хлопець.
Під його постом десятки коментарів. і більшість користувачів згодні з Олександром.
Є й інша думка.
Надійшла Олександру і креативна пропозиція.
А ви робите тестові завдання? Пишіть нам в Telegram-bot і в коментарях.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі
Тестовые нужны, если нет портфолио. Взять меня,.. если зайти на мой LinkedIn и посмотреть подтвёрждённые знания бывшими коллегами, пройденые тесты на самом LinkedIn, ссылки в профиле (на GitHub, Upwork, etc) ... ну ребята, какие тестовые извините меня ... Крайний случай,.. только оплачиваемые x2-3 от рабочего часа.
Тестовые нужны, если нет портфолио. Взять меня,.. если зайти на мой LinkedIn и посмотреть подтвёрждённые знания бывшими коллегами, пройденые тесты на самом LinkedIn, ссылки в профиле (на GitHub, Upwork, etc) ... ну ребята, какие тестовые извините меня ... Крайний случай,.. только оплачиваемые x2-3 от рабочего часа.
ВОУ