💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
25 липня 2023, 10:11
2023-07-25
Польська гра The Invincible за мотивами книги Лема матиме українську локалізацію
На сторінці науково-фантастичної гри The Invincible в Steam з’явилася згадка про підтримку української текстової локалізації. Раніше українські перекладачі відеоігор натякали на появу мови в якомусь великому проєкті.
На сторінці науково-фантастичної гри The Invincible в Steam з’явилася згадка про підтримку української текстової локалізації. Раніше українські перекладачі відеоігор натякали на появу мови в якомусь великому проєкті.
Близько тижня, тому на сторінці української агенції з локалізації ігор UNLOCTEAM у Twitter, з’явився заклик підписуватися на відеоблогера OLDboi.
«Михайло буквально творить історію. Буквально. Хоча не завжди може про це розповісти», — йшлося в повідомленні
OLDboi відомий тим, що активно сприяє появі української локалізації в іграх, зокрема в Cyberpunk 2077, і навіть їздив до офісу польських розробників із CD Project Red, де поспілкувався з квест-директором гри Павлом Саско.
The Invincible це польська ретро-фантастична гра, яка базується на однойменному творі відомого фантаста Станіслава Лема. Проєкт розробляє студія Starward Industries, а видавцем виступає відома компанія 11 bit studios. Вона неодноразово збирала кошти на допомогу Україні й сама пожертвувала більше ₴20 млн.
У вересні, у відповідь на прохання на форумі Steam додати українську локалізацію, представник розробників The Invincible написав, що вони планують додати мову у свою гру. У неї поки немає точної дати релізу, але вона має вийти вже цього року.
Українська також з’явиться у таких майбутніх проєктах 11 bit studios, як Frostpunk 2 та The Alters.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.