🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Марія БровінськаРобота
30 травня 2022, 11:56
2022-05-30
У Web 3.0 метавсесвіт створить робочі місця для мільйонів користувачів. Хто і скільки там зможе заробити?
Можливості працевлаштування у метавсесвіті, ймовірно, перевершать наші очікування, і багато хто збереже ту ж роботу навіть після переходу у віртуальний простір, пише у своїй статті на Cointelegraph Джонні Лю, генеральний директор однієї з найбільших криптовалютних бірж KuCoin, яка була запущена у 2017 році.
Можливості працевлаштування у метавсесвіті, ймовірно, перевершать наші очікування, і багато хто збереже ту ж роботу навіть після переходу у віртуальний простір, пише у своїй статті на Cointelegraph Джонні Лю, генеральний директор однієї з найбільших криптовалютних бірж KuCoin, яка була запущена у 2017 році.
Сьогодні створення зайнятості для мас залишається як ніколи популярним серед політиків, проте наступна велика схема створення робочих місць навряд чи буде вибудована зверху вниз.
Швидше він виходитиме з області, над якою більшість політиків не мають влади й не можуть контролювати — метавсесвіту. Цей віртуальний світ, паралельний фізичному, не обмежений національними кордонами та не є вотчиною соціальних мереж, що цинічно привласнюють його ім’я.
Віртуальні реалії
Метавсесвіт є серією взаємозалежних віртуальних світів, у яких людство може відтворювати, взаємодіяти й здійснювати угоди. Як аватари його користувачі можуть вільно переміщатися між іграми, місцями для зустрічей і ринками, відтворюючи багато завдань, які колись були обмежені м’ясним простором.
Проте найбільша обіцянка Метавсесвіту — це не здатність людей надягати незграбні шкури й блищати як єдине ціле у віртуальних концертних залах.
Швидше, саме ці люди повинні отримати значну роботу у світах, сферах і просторах по всьому метавсесвіту, який сформує серце Web 3.0, що б'ється.
Враховуючи аморфну природу метавсесвіту, важко буде уявити, на що може бути схожий віртуальний світ, в якому мільйони людей приходять і йдуть, щоб заробити. Однак, як це буває, робота вже виконується у метавсесвітах по всьому віртуальному світу.
Робота для геймерів
У секторі «грай, щоб заробити» — або «GameFi» — віртуальні вихованці вільно блукають, а їх власники-люди гладять, одягають та тренують їх. Але справа не лише у відпочинку: у відповідних метавсесвітах гравці можуть збирати жетони та інші внутрішньоігрові активи, які з’являються, та обмінювати їх на реальні гроші.
Робітники з країн, таких як Філіппіни, заробляють близько 30 доларів на день за виконання цих завдань від імені власників, використовуючи істот для збору жетонів.
Власники, у свою чергу, заробляють гроші, позичаючи свою стайню віртуальних вихованців, не переймаючись тим, щоб цілий день збирати жетони.
Це проста економіка, в якій всі учасники отримують вигоду відповідно до своїх інтересів та фінансових очікувань. Як ця модель заробітку може працювати для учасників Metaverse?
Робота в метавсесвіті для селебріті
Для знаменитостей та творців спеціалізовані платформи дозволяють розважатися віртуальними враженнями у метавсесвіті. Шанувальники можуть платити за взаємодію зі своїми улюбленими авторами у віртуальному світі, незалежно від того, чи грають вони в гольф із впливовою особою на YouTube або вивчають нові навички віч-на-віч з ідейним лідером. Це ще один приклад величезного потенціалу метавсесвіту.
Метаробота для мас
Не вся робота, зосереджена навколо метавсесвіту, відбуватиметься всередині неї. Більшість цього буде включати з'єднання гайок і болтів, які змушують його обертатися — кодерів, дизайнерів, тестувальників і розробників.
Однак для мільйонів людей, що працюють нині в офісах і цехах по всьому світу, панування метавсесвіту призведе до переходу їх роботи у віртуальний світ, який не так відрізняється від того, до якого вони звикли.
Продаж активів
Віртуальна земля вже продається за мільйони доларів у світах метавсесвіту, таких як The Sandbox та Decentraland. Битва за бажану віртуальну нерухомість йде жорстоко — перевертання пікселів для отримання прибутку — це спеціалізована роль, яка створить безліч робочих місць для тих, хто шукає чудового сюжету.
У той же час реальна нерухомість також перейде в метавсесвіт, що дозволить потенційним покупцям «прогулятися» пляжною квартирою на іншому кінці світу або подивитися на ту, яка все ще знаходиться в специфікації. У віртуальному світі, де можливо все, спробувати, перш ніж купити, — це норма.
Індустрія моди
Все — від Louis Vuitton до Nike і Gucci, модні бренди прагнуть зловити шматочок метавсесвіту. Світ, в якому поєднуються мільйони людей, представлених у вигляді аватарів, надає нескінченні можливості для кравецької розкоші.
Люди більше не обмежені статтю, статурою і, звичайно, уявою при одяганні. У метавсесвіті можна прийняти будь-яку особу з відповідними аксесуарами. Моделі будуть хизуватися своїми речами на віртуальних подіумах, а модниці платитимуть великі гроші, щоб одягнути свої аватари в нитки, випущені обмеженим тиражем, від наймодніших брендів.
Музика
Метавсесвіт став великою підмогою як для незалежних артистів, так і для великих лейблів. Вона показала свою цінність під час глобальних обмежень: понад 27 млн фанатів налаштувалися на концерт Тревіса Скотта у Fortnite у 2020 році.
Підприємливі артисти вже експериментували з технологіями Web 3.0, такими як невзаємозамінні токени (NFT), використовуючи їх для випуску обмежених тиражів та ексклюзивних альбомів, а також для створення інтимних вражень.
Поява повністю іммерсивного метавсесвіту підніме цю можливість на новий рівень, надаючи нескінченні способи монетизації та взаємодії з фанатами.
Кіноіндустрія
Технології — це палиця з двома кінцями, що створює нові можливості й знищує інші. Актори, які виявили, що їхня подоба була прийнята штучним інтелектом, а їхня інтелектуальна власність була порушена, надто добре це знають. Але та сама технологія, яка загрожує їхнім засобам для існування, може бути використана для їх збагачення в метавсесвіті. Тільки уявіть можливості, що надаються світом, в якому актори озвучування, телебачення та кіно можуть використовувати своїх цифрових двійників, щоб взаємодіяти з фанатами та продавати досвід, що включає час наодинці — без необхідності знаменитості залишати комфорт свого особняка в Малібу.
Зарплати зростуть?
У міру того, як метавсесвіт матеріалізується і його обіцянки стають реальністю, можливості працевлаштування, які вона пропонує, піднімуть усіх від механічного турка, що працює за $2 на годину, до багатих та знаменитих.
Вже є магазини Метаверс, в які ви можете зайти зі своїм аватаром, щоб замовити все від фаст-фуду до медичної марихуани, а потім замовити доставку до ваших реальних вхідних дверей.
У найближчому майбутньому багато з тих, хто заробляє на метавсесвіті — наприклад, водії та виробники харчових продуктів — можуть і не підозрювати, що зобов’язані своїм існуванням світові, який їм ще належить відкрити.
Не всі з нас гратимуть і взаємодіятимуть у метавсесвіті, але, як і у випадку з інтернетом, завдяки його існуванню ми станемо більш квітучими. Чим раніше метавсесвіт стане масовою реальністю, тим краще нам усім буде.
NFT-токени: тренд, що пішов, чи у них все-таки є майбутнє?
Майже кожні півроку на крипторинку піднімається нова хвиля хайпа. У другій половині 2020-го в тренді були децентралізовані фінанси (DeFi), а на початку 2021-го — невзаємозамінні токени (NFT): художники заробляли мільйони на віртуальних картинах, герої мемів продавали свої фото за нечувані суми грошей, а найбільші були на аукціоні. Світ збожеволів, але чи буде він божеволіти і далі?
Метавсесвіт — це гібрид реального та віртуального світів. Що думає про вплив майбутніх технологій співзасновник криптобіржі Huobi Group
Повністю функціонального метавсесвіту немає, але ми рухаємося в його напрямку, де поєднається фізичний і віртуальний простір.
Таке бачення метавсесвіту та блокчейн-технологій висловив Ду Цзюн, співзасновник Huobi Group, однієї з провідних криптобірж у світі, в інтерв’ю, яке опублікував Uaspectr.
«Криза — це «санітар лісу». CEO майбутньої глобальної імперії розповів про Web 3.0, кадри та майбутнє IT-ринку
Голова Мінцифри Михайло Федоров прогнозував, що Україна до 2030 року стане найвільнішою цифровою країною у світі, без бюрократії та з потужним технологічним сектором, «Cashless та paperless. Саме таке майбутнє ми будуємо. Але чи йдемо ми цим шляхом, куди він може вивести та що нас гальмує?
26-річний засновник і CEO одеської IT-компанії Digis Микита Нагаткін як молодий і просунутий підприємець намагається побудувати власну глобальну імперію й активно цікавиться діджитальними трендами. Ми запитали, що він думає про вплив поточної ситуації в Україні на технології майбутнього та їхній розвиток у нашій країні, про Web 3.0, крипту, NFT і про те, що чекає в Україні майбутніх спеціалістів IT-сфери.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі