Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

Українська Twigames допомогла німецькій студії випустити гру Galactic Glitch в Steam

Українська студія Twigames, яка розробляє власні проєкти (зокрема Hollow Home) та надає послуги з аутсорсу, допомогла Crunchy Leaf Games випустити у ранньому доступі космічний роуглайт Galactic Glitch.

Залишити коментар
Українська Twigames допомогла німецькій студії випустити гру Galactic Glitch в Steam

Українська студія Twigames, яка розробляє власні проєкти (зокрема Hollow Home) та надає послуги з аутсорсу, допомогла Crunchy Leaf Games випустити у ранньому доступі космічний роуглайт Galactic Glitch.

Розробники описують гру як роуглайт-шутер, де гравцям потрібно кидати каміння, ловити ракети й розривати ворогів, щоб використовувати їх як боєприпаси. «Здобувайте нові здібності, відкривайте нові шляхи й розкривайте таємниці», — йдеться в описі проєкту.

Galactic Glitch вийшла у ранньому доступі Steam 15 липня і наразі має 94% схвальних відгуків на основі 18 рецензій гравців. Розробники планують повноцінний реліз за 6-12 місяців. В грі доступна українська локалізація.

Galactic Glitch розробляється німецькою Crunchy Leaf Games спільно з українською студією Twigames. За повідомленням ресурсу «Таємна Кімната», близько половини команди розробників гри — українці. На сторінці Twigames на DOU вказано, що вона має близько 20 співробітників.

Наразі Twigames розробляє власну гру Hollow Home — це наративна рольова гра про події російського вторгнення в Україну.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
По темi
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
По темi
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
Геймери витратили $19 млрд на ігри в Steam які вони ніколи не запускали
Геймери витратили $19 млрд на ігри в Steam, які вони ніколи не запускали
По темi
Геймери витратили $19 млрд на ігри в Steam, які вони ніколи не запускали
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.