💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

У IBM розповіли, скільки заощаджують на HR-процесах завдяки штучному інтелекту: поради компанії

Компанія IBM щорічно економить близько $1,5 млрд завдяки використанню штучного інтелекту та запровадженню автоматизації, зокрема — у сфері рекрутингу. 

Залишити коментар
У IBM розповіли, скільки заощаджують на HR-процесах завдяки штучному інтелекту: поради компанії

Компанія IBM щорічно економить близько $1,5 млрд завдяки використанню штучного інтелекту та запровадженню автоматизації, зокрема — у сфері рекрутингу. 

Про це у відеоблозі заявив один з топ-менеджерів IBM у напрямку рекрутингу Раміт Гупта.

«Наш CEO Арвінд Крішна два роки тому анонсував, що ми будемо заощаджувати завдяки цьому $3 млрд на рік. І ми вже досягнули рівня 50% від цієї суми (тобто, $1,5 млрд — прим.ред.). Все це відбувається завдяки розвитку технологій, головним чином — завдяки AI та автоматизації в цілому. І сфера HR тут має одну з основних ролей, бо HR — той, хто є одним з безпосередніх користувачів AI у своїх робочих операціях», — зазначив топ-менеджер. 

Раміт Гупта також додав, що в рамках IBM багато питань, пов’язаних з HR та рекрутингом, вирішується завдяки їх власній системі штучного інтелекту Watson. 

З практичних порад застосування штучного інтелекту для HR-спеціалістів, наведених у відеоблозі, можна виокремити наступні: 

  • максимально задіювати чат-боти у процесі прийому на роботу і онбордингу — це допоможе врахувати всі деталі, а також прибере фактор невпевненості у спілкуванні з роботодавцем;
  • використовувати штучний інтелект для систематизації та сортування розрізненої інформації про працівників;
  • будувати системні дослідження щодо розвитку кар’єри працівників на основі даних конкретної компанії;  
  • оптимізувати процеси управління персоналом та зробити їх більш налаштованими відповідно до індивідуальних потреб працівників, посиливши їх залучення, мотивацію та продуктивність;
  • створити спочатку за допомогою штучного інтелекту додаткові можливості у роботі самого відділу кадрів, а вже потім — покращувати функціонування всього бізнесу;
  • скоротити витрати компаній, забезпечивши ефективний спосіб використання AI. 

Водночас, як ми писали раніше, американський техногігант IBM висунув ультиматум менеджерам, які працюють у США, з’являтися в офісі принаймні три дні на тиждень або залишити компанію. 

10 злобних порад від рекрутерки як загубити кандидата на співбесіді. Читати HRам та претендентам
10 злобних порад від рекрутерки, як загубити кандидата на співбесіді. Читати HRам та претендентам
По темi
10 злобних порад від рекрутерки, як загубити кандидата на співбесіді. Читати HRам та претендентам
Не робіть з резюме Вікіпедію. Ось поради HR-експертів як скоротити своє CV
Не робіть з резюме Вікіпедію. Ось поради HR-експертів, як скоротити своє CV 
По темi
Не робіть з резюме Вікіпедію. Ось поради HR-експертів, як скоротити своє CV
ChatGPT надає фейкові лінки на новини видань яким OpenAI платить мільйони доларів. Як компанія пояснює черговий глюк чат-бота
ChatGPT надає фейкові лінки на новини видань, яким OpenAI платить мільйони доларів. Як компанія пояснює черговий глюк чат-бота
По темi
ChatGPT надає фейкові лінки на новини видань, яким OpenAI платить мільйони доларів. Як компанія пояснює черговий глюк чат-бота
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Roosh запускає нову освітню платформу AI HOUSE CLUB для ML/AI-спеціалістів та дата сайнтистів. Розповідаємо, як подати заявку та чому навчатимуть
Roosh запускає нову освітню платформу AI HOUSE CLUB для ML/AI-спеціалістів та дата сайнтистів. Розповідаємо, як подати заявку та чому навчатимуть
Roosh запускає нову освітню платформу AI HOUSE CLUB для ML/AI-спеціалістів та дата сайнтистів. Розповідаємо, як подати заявку та чому навчатимуть
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.