«За один день і одну ніч поп-ап магазин перетворився на кафе». У Києві з'явилось кафе Rozetka
Співзасновник найбільшого онлайн-ритейлера та мережі магазинів ROZЕТKA Владислав Чечоткін розповів про нові формати мережі.
Співзасновник найбільшого онлайн-ритейлера та мережі магазинів ROZЕТKA Владислав Чечоткін розповів про нові формати мережі.
Співзасновник найбільшого онлайн-ритейлера та мережі магазинів ROZЕТKA Владислав Чечоткін розповів про нові формати мережі.
За його словами, до 20-річчя ROZETKA в столиці на Подолі, біля виставки «Третє дихання, планували відкрити перший поп-ап магазин. Втім, його довелося екстренно переформатувати на кафе.
«Історія не тільки про новий формат, але й про мою дружину. Пару днів тому Іру набирають організатори, кажуть: „Ірино, у нас дуже великі черги на вході. Можливо, у вашому поп-апі можна також буде продавати воду і якісь снеки?“. Іра каже: „Так, звісно. Але, можливо, треба додати каву, чай, якусь їжу?“ Організатори: „Дуже треба, тому ми шукаємо ще кафе“. Іра: „Не шукайте! Ми зробимо кафе“. Так за один день і одну ніч поп-ап магазин, усередині якого мали бути стелажі для футболок та іграшок, перетворився на кафе ROZETKA. Тут і кава, і лимонади, і морозиво, і круасани, і сендвічі, і десерти», — розповів Чечоткін.
Він додав, що формат кав’ярні ROZETKA колись створили працівники компаії у межах внутрішньої освітньої програми Mini MBA.
Наразі, за словами Чечоткіна, мережа ROZETKA — це 540 магазинів у 161 місті, більш ніж 100 партнерів-франчайзі й понад 43 млн відвідувань сайту щомісяця. «Ми — найбільший онлайн-ритейлер країни з власним сервісом доставлення, власним платіжним сервісом ROZETKA Pay і понад 14 мільйонами товарів: від смартфонів до електросамокатів, від шкільних рюкзаків до кормів для тварин», — повідомив він. наразі в компанії працюють майже 6000 людей.