90% випускників Mate academy знайшли роботу. Найбільше випускників наймають Ajax Systems, NIX та Capgemini Engineering
У Mate academy розповіли, хто найняв найбільше випускників школи у 2023 році та навіщо їй участь в IT Generation
У Mate academy розповіли, хто найняв найбільше випускників школи у 2023 році та навіщо їй участь в IT Generation
Mate academy навчала 90 учасників безплатної державної програми для світчерів IT Generation, розповів Forbes співзасновник школи Максим Лисак. За його словами, це був іміджевий проєкт для стартапу.
Та попри те, що на липень 2023-го роботу знайшли трохи менш як 8% випускників IT Generation з усіх шкіл-учасниць програми, запал світчерів, які хочуть увійти в IT, це не зменшує. У 2022-му Mate academy отримувала близько 8000 заявок на місяць, у 2023-му — уже понад 10 000. «Проте це не означає, що ми могли взяти всіх цих людей на навчання», — каже співзасновниця Mate academy Анна Апостол.
Вона додає, що з попитом на початку повномасштабного вторгнення кількість охочих вчитися виросла 25–30%. Найпопулярніші спеціальності — Frontend, Python, QA, а Java, навпаки, на спаді.
На другий рік великої війни школа наростила темпи працевлаштування випускників на 40%. Наразі у школи 1 400 активних учнів. Роботу знайшли 2800 випускників — 90% з тих, хто проходив навчання.
Найбільше випускників Mate academy у 2023-му найняла продуктова Ajax Systems Олександра Конотопського. На другому й третьому місцях — сервісні NIX і Capgemini Engineering Ukraine.
«Ми апдейтнули курси та розширили кожен напрям», — каже Анна Апостол. Паралельно школа почала прокачувати рівень англійської у студентів — так їхні резюме виглядають привабливіше на тлі конкурентів з аналогічними технічними навичками. Кожного випускника «продає» команда кураторів, яких за останній рік побільшало на четверть. Вони допомагають оформити резюме, зробити самопрезентацію, виконати тестове завдання, пройти співбесіду тощо.
«Якщо в Україні буде дуже поганий сценарій, то фокусуватимемося на експансії, — каже Анна Апостол. — Але перед собою ставимо челендж залишитися в межах тих самих цифр». Виходити в нові країни кофаундери планували ще у 2021-му, коли підіймали естонські інвестиції. Тоді стартап збирався розпочати з Польщі та США, а згодом узяти курс на Південну Африку, Індію та Велику Британію. Прогнозовані інвестиції — $1 млн на країну.
Нагадаємо, нещодавно Mate academy запустилася у Бразилії, раніше — у Польщі.