💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

UPD. Наталя Татарчук стала новою CTO в Activision. Вона контролюватиме розробку ігор однієї з найпопулярніших франшиз у світі — Call of Duty

Новою Chief Technology Officer в ігровій компанії Activision стала Наталя Татарчук. До цього вона 7 років пропрацювала в Unity.

Залишити коментар
UPD. Наталя Татарчук стала новою CTO в Activision. Вона контролюватиме розробку ігор однієї з найпопулярніших франшиз у світі — Call of Duty

Новою Chief Technology Officer в ігровій компанії Activision стала Наталя Татарчук. До цього вона 7 років пропрацювала в Unity.

Про свою нову посаду Татарчук розповіла в X (Twitter), пише Forbes.

«Я дуже рада поділитися чудовими новинами — я переходжу на посаду технічного директора Activision! Для мене велика честь приєднатися до цієї команди, яка прокладає нові шляхи. Я рада бути частиною команди, яка продовжує розширювати межі ігрової індустрії!», — зазначила Наталя Татарчук.

Наприкінці грудня вона повідомила, що йде з Unity після 7 років роботи в компанії. Тоді Наталя написала, що отримала «рідкісну можливість», яка випадає нечасто, але вказала, що це рішення було непростим «через можливість допомагати творцям у масштабах впливу Unity».

Нагадаємо, що нещодавно Unity опинилася в епіцентрі великого скандалу через невдалу спробу змінити монетизацію. Згодом компанії довелося скоригувати свої плани й провести оптимізацію, в результаті якої 1165 працівників втратили роботу.

Сьогодні, 9 січня, стало відомо про, ще одну велику хвилю скорочень в Unity. Вона зачепила 25% співробітників компанії — 1800 працівників.

До переходу в Activision Татарчук була віцепрезиденткою Weta Tools в Unity, а ще раніше — відповідала за розвиток графічної складової в Unity Editor та Engine. До 2019 року вона працювала у Bungie й очолювала команди, які займалися такими проєктами, як Destiny й Halo.

На посаді CTO Наталя Татарчук замінить Майкла Венса, який тепер займатиметься керівництвом інженерного підрозділу. До її прямих обов’язків входитиме контроль за провідними проєктами Activision, зокрема й Call of Duty.

Нагадаємо, що наприкінці 2023 року Activision Blizzard покинув Боббі Котік, який пропрацював 33 років на посаді CEO.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
По темi
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
CEO Activision Blizzard Боббі Котік покине компанію після 33 років на посаді. Чим він запамятався
CEO Activision Blizzard Боббі Котік покине компанію після 33 років на посаді. Чим він запам’ятався
По темi
CEO Activision Blizzard Боббі Котік покине компанію після 33 років на посаді. Чим він запам’ятався
Суд дозволив Microsoft завершити придбання Activision Blizzard. Компанія ще встигає закрити угоду на $69 млрд
Суд дозволив Microsoft завершити придбання Activision Blizzard. Компанія ще встигає закрити угоду на $69 млрд
По темi
Суд дозволив Microsoft завершити придбання Activision Blizzard. Компанія ще встигає закрити угоду на $69 млрд
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.