Про свою нову посаду Татарчук розповіла в X (Twitter), пише Forbes.
«Я дуже рада поділитися чудовими новинами — я переходжу на посаду технічного директора Activision! Для мене велика честь приєднатися до цієї команди, яка прокладає нові шляхи. Я рада бути частиною команди, яка продовжує розширювати межі ігрової індустрії!», — зазначила Наталя Татарчук.
Наприкінці грудня вона повідомила, що йде з Unity після 7 років роботи в компанії. Тоді Наталя написала, що отримала «рідкісну можливість», яка випадає нечасто, але вказала, що це рішення було непростим «через можливість допомагати творцям у масштабах впливу Unity».
Нагадаємо, що нещодавно Unity опинилася в епіцентрі великого скандалу через невдалу спробу змінити монетизацію. Згодом компанії довелося скоригувати свої плани й провести оптимізацію, в результаті якої 1165 працівників втратили роботу.
Сьогодні, 9 січня, стало відомо про, ще одну велику хвилю скорочень в Unity. Вона зачепила 25% співробітників компанії — 1800 працівників.
До переходу в Activision Татарчук була віцепрезиденткою Weta Tools в Unity, а ще раніше — відповідала за розвиток графічної складової в Unity Editor та Engine. До 2019 року вона працювала у Bungie й очолювала команди, які займалися такими проєктами, як Destiny й Halo.
На посаді CTO Наталя Татарчук замінить Майкла Венса, який тепер займатиметься керівництвом інженерного підрозділу. До її прямих обов’язків входитиме контроль за провідними проєктами Activision, зокрема й Call of Duty.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.