Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
20 червня 2025, 09:34
2025-06-20
Український платформер Through the Nightmares вийшов на PC і консолях
Інді-студія Sandman Team і видавець Pingle Studio випустили платформер Through the Nightmares, який нагадує такі проєкти як Celeste та Little Nightmares, Steam, а також на PlayStation, Xbox і Nintendo Switch.
Інді-студія Sandman Team і видавець Pingle Studio випустили платформер Through the Nightmares, який нагадує такі проєкти як Celeste та Little Nightmares, Steam, а також на PlayStation, Xbox і Nintendo Switch.
У Through the Nightmares гравці беруть під контроль Піщану Людину — духа, покликаного врятувати дітей, ув’язнених Королем Кошмарів.
Він вміє змінювати свої розміри: зменшуватись, щоб прослизнути крізь пастки, або виростати, щоб трощити перепони. Це впливає на фізику гри — розмір героя змінює траєкторію стрибків, інерцію, взаємодію з пастками, а також дає змогу відшукати приховані стежки та секрети.
Вміння знадобиться, щоб пройти 45 рівнів, поділених на три розділи та шість моторошних локацій. Кожна з них втілює страхи та болючі спогади увʼязнених дітей — від самотньої ночі в темному лісі до заповнених павуками домівок або зруйнованого замку, що гниє зсередини.
Над грою дев’ять років працювали троє розробників з Sandman Team — Альберт, Катя й Кирило.
«Ми розпочали цей проєкт дев’ять років тому. Сьогодні Through the Nightmares нарешті побачив світ. Це реально. І я не можу пишатися цим більше», — зазначив Альберт Ковнір.
В українському регіоні Steam Through the Nightmares коштує 359 грн з 10% знижки й вже має 25 схвальних відгуків. На PlayStation, де її оцінили вже понад 140 гравців на 3.9 балів з 5, проєкт коштує $20.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.