Український сегмент Twitter розриває від мемів про LOVARE. А чай уже що зробив не так
Розповідаємо про ситуативний феномен гарячого напою.
Розповідаємо про ситуативний феномен гарячого напою.
Розповідаємо про ситуативний феномен гарячого напою.
Є дві офіційні версії, чому меми про чай LOVARE почали виникати, як гриби після дощу. Про них у Twitter розповіла мемарня «Шо по УкрТві».
Версія № 1 — шоу «Холостяк» на каналі «СТБ». А точніше, його крайній сезон. Саме там активно та пафосно рекламували чай LOVARE.
Оцініть самі момент на 2:29:40. У ньому холостяк Алекс каже, що «четвертий тиждень був тижнем виходу із зони комфорту». Після цього починається рекламна вставка, де ложкою з написом «LOVARE» насипають чай LOVARE, а потім його заварюють і п’ють.
Версія № 2 — Смак і пакування чаю. Усі, хто куштував цей чай, або висловлюють своє захоплення ним як найкращим у світі. Або ж «обсирають» напій, вважаючи, що це не чай, а хімічний коктейль, який заливається гарячою водою. Крім того, «дров у багаття» підкидає яскравий дизайн пакування. Він виглядає справді «по-багатому».
Насправді LOVARE й задумувався таким яскравим і максимально привертальним увагу. На ринку України він продається понад 10 років. Але, схоже, що пік популярності отримав саме у 2023 році. «У 2011 році запущено виробництво чаю преміумсегмента під новим брендом «LOVARE», — сказано на сайті компанії Monomax, яка з 1991 року продає чай в Україні. LOVARE — одна з понад 250 позицій власних брендів Monomax.
Перше, що важливо розуміти — мемів справді багато і вони різні. Ведуча «Телебачення Торонто» Саша Гонтар не впевнена що гірше: кенселінг чи треди зі згадками LOVARE. В її стрічці вони траплялися дуже часто:
Якщо спробувати знайти «нульового пацієнта», з якого все почалося, то це, напевно, буде допис про американського актора Раяна Гослінга. На одному з фото він виглядав як банка з чаєм LOVARE:
Після цього пішли меми «Яка ти упаковка LOVARE». Зазвичай дописи стосуються людей:
Але іноді і котики в них також потрапляють:
LOVARE порівнюють з музикою:
А ще LOVARE порівнюють з готичними (!) вітражами:
Інколи чай «стає» президентом:
А іноді — активістом Сергієм Стерненком:
А хтось просто перетворив LAVARE в чисту абстракцію:
Однак не всі користувачі розуміють що ж такого в тому LOVARE. А в деяких користувачів цей чай давно лежав у шафі й до нього просто не було справи:
Приблизно через 2–3 тижні. Зазвичай будь-який мем проходить декілька стадій життя: початок — пік — згасання. За перший тиждень український сегмент Twitter пройшов початковий етап і різко вискочив на пік. Зараз відбувається проходження найвищої точки розквіту мема. Після цього він піде на спад. Але до того — будьте готові, що у вашій стрічці в будь-який момент може «випірнути» чай LOVARE.