У Netpeak Group презентували рішення з телефонії, що працює без світла й інтернету або без мобільної мережі
В основі рішення лежить SIP-телефонія — тобто дзвінки через інтернет.
В основі рішення лежить SIP-телефонія — тобто дзвінки через інтернет.
Платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) презентувала рішення, яке допоможе українському бізнесу працювати навіть під час відключень, повідомили dev.ua в компанії.
Рішення, яке пропонує Ringostat, спрямоване на те, щоб забезпечити бізнес зв’язком у воєнні часи. У його основі лежить SIP-телефонія — тобто дзвінки через інтернет.
Компанія продумала кілька альтернативних рішень для різних ситуацій. У випадку відсутності зв’язку бізнес зможе використовувати для дзвінків онлайн-застосунок Ringostat Smart Phone. Він дає змогу телефонувати одним кліком за номером на будь-якому сайті й у CRM. А під час вхідних викликів застосунок показує менеджеру, де перебуває клієнт, які сторінки сайту переглядав тощо.
Також користувач може розмістити на своєму сайті один віртуальний номер телефону замість декількох. Коли клієнти телефонують на такий номер, дзвінки можна спрямовувати одразу на декілька будь-яких номерів: міських, регіональних, формату 0800 тощо. Якщо один менеджер чи відділ не на зв’язку, виклик піде далі, поки не відповість той, хто має можливість.
На випадок відсутності інтернету компанія може отримати спеціальні sim-картки для мобільного телефону, що під'єднані до віртуальної АТС. Усі виклики будуть фіксуватися у звітах SIP-телефонії та CRM. Також це дає змогу прослухати аудіозаписи дзвінків і контролювати їхню обробку.
Також можна вказати резервний номер телефона для дзвінків. Наприклад, міський чи номери декількох операторів. На випадок повного блекауту є сервери в інших регіонах і країнах.