Valve заборонила в Steam ігри, які змушують гравців дивитися рекламу
Компанія Valve опублікувала нові правила, які прямо забороняють проєкти з внутрішньоігровою рекламою в Steam. Але продакт-плейсмент все ще дозволений.
Компанія Valve опублікувала нові правила, які прямо забороняють проєкти з внутрішньоігровою рекламою в Steam. Але продакт-плейсмент все ще дозволений.
Компанія Valve опублікувала нові правила, які прямо забороняють проєкти з внутрішньоігровою рекламою в Steam. Але продакт-плейсмент все ще дозволений.
Про це повідомляє Eurogamer. В нових правилах вказано, що розробники не повинні використовувати рекламу як «спосіб надання цінності гравцям, наприклад, давати гравцям винагороду за перегляд реклами у своїй грі».
«Розробники не повинні використовувати платну рекламу як бізнес-модель у своїй грі, наприклад, вимагати від гравців дивитися або іншим чином взаємодіяти з рекламою, щоб грати, або закривати ігровий процес за рекламою», — пояснюють у Valve.
Зазначається, що якщо бізнес-модель гри залежить від реклами на інших платформах, ці елементи потрібно буде видалити перед публікацією в Steam. У компанії радять розглянути перехід на «платний додаток» з одноразовою покупкою або створення безплатної гри з додатковими оновленнями, що продаються за допомогою мікротранзакцій або завантажуваного контенту (DLC)».
Розробникам також не дозволяється стягувати плату з інших розробників за доступ до функцій Steam, таких як сторінки продажу, набори, вітрини магазинів або сторінки франшиз.
Нещодавно Valve також впровадила нову корисну функцію Steam, яка попереджає користувачів про те, скільки часу минуло з моменту останнього оновлення гри у ранньому доступі. Вона допоможе гравцям уникнути придбання незавершеної гри, яку могли облишити розробники.