💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олексій ДзюбаІсторії
26 грудня 2022, 09:29
2022-12-26
«Ведемо переговори щодо взаємоінтеграції з «Новою поштою». Як айтішник із 17-річним досвідом створив український продукт, кращий за 1С
Bimp — це український фінсервіс. Він працює з 2020-го року, може замінити російську програму 1С і вважає, що його розроблення має «найкращий функціонал на ринку». Нещодавно Bimp вийшов на ринок Польщі. Ми зв’язалися із СEO компанії Дмитром Обуховим і поговорили про крутий український продукт, роботу під час війни й опанування нових ринків.
«Раніше я був розробником, потім створив компанію, де ми працювали над впровадженням систем обліку, як-от 1С. Зараз ми розвиваємо власний продукт», — розповідає CEO Bimp.
В IT Дмитро працює останні 17 років. Команда його компанії сьогодні налічує 30 спеціалістів, половина з яких розробники.
Дмитро називає Bimp «цінністю». «Це професійний інструмент не лише обліку, а й контролю. Навіть зараз за його допомогою бізнесом можна керувати легше, і це тільки початок, продукт активно розвивається. Якщо, наприклад, нас порівнювати з тим самим 1С, то ми значно зручніші й технологічніші».
Оскільки Дмитро довгий час працював з 1С, то він знає всі недоліки російського ПЗ. «При кожному впровадженні їхню систему доводилося адаптувати та доробляти, а нерідко й виправляти баги. Так у нас виникло бачення, яким має бути якісніший продукт, потрібний клієнту». Так, Bimp в базовій версії отримав те, чого не було в 1С.
У Bimp роблять ставку на те, щоб закрити різні напрями за допомогою ядра розробки: виробництва, складу, оперативного обліку та собівартості, фінансів. Такий підхід створює можливості для органічного та поступового розвитку. На основну серцевину «наростають» інші функції. «Ми себе позиціюємо як прогресивна ERP-система (управління ресурсами та бізнес-процесами — ред.)», — пояснює Дмитро.
CEO Bimp вважає, що активна фаза розвитку українського софту вже почалася, проте на ринку не так багато продуктів, які можуть ефективно перекрити дефіцит, утворений внаслідок відмови від російського софта. Для цього потрібно більше часу. Нам дуже пощастило, що ми почали розробку завчасно, тому досить зрілі, щоб приймати такі виклики. Є й інші гравці, як тримають програмний фронт, але не без недоліків.
Повертаючись до дефіциту: в Україні немає ПЗ, яке б могло конкурувати з російською програмою «Мой склад». Але Bimp уже майже наздогнав його функціонал за складом, тому підприємці обирають українську компанію замість російської.
«Мій склад» розробляли, здається, 15 років. Але коли ми вже працюємо з клієнтом і він просить додати функціонал, з яким працював до нас, то ми йдемо на зустріч — вивчаємо його досвід, аналізуємо, як можна ще покращити, і реалізуємо це в нас», — розповів Дмитро.
На сьогодні Bimp інтегрувався з багатьма українськими та закордонними сервісами, пов’язаних з онлайн-торгівлею. Серед них: Rozetka, Shopify, Prom та інші.
Вартість розробки та вихід на нові ринки
Після 24 лютого 2022 року багато українських компаній опинилися на межі виживання. Дмитро це підтверджує з точки зору того, що бізнес думає спочатку, як урятуватися, а вже потім про систему обліку.
Підприємець відмічає, що за останні 10 років в Україні зросла культура обліку, коли бізнес системно підходить до ведення процесів. Проте, на жаль, так буває не завжди. «Часто зустрічаємо, що люди відмовляються від комфортних речей. Наприклад, рахує в Excel-таблицях пів години те, що робиться одним натиском кнопки».
На старті Bimp залучив $300 000 інвестицій. Головним і єдиним інвестором став підприємець Дмитро Євченко, основний бізнес якого зав’язаний на виробництві гнучких резервуарів і продажі тентових тканин. Дмитро каже, що компанія збільшила суму «ангельських» інвестицій у кілька разів, але точну суму не називає через корпоративну таємницю.
Місяць тому Bimp вийшов на ринок Польщі. Головна причина — в країні зараз вимушено проживають мільйони українців, які були змушені рятуватися від повномасштабної війни.
Дмитро називає вихід на ринок Польщі «органічним», Bimp для цього навіть не проводив рекламну кампанію.
Ціни на послуги на польському ринку сьогодні такі самі, як і в Україні. Це $29/місяць, $84/3 місяці, $156/6 місяців і $276/рік. Серед наступних ринків Дмитро називає країни ЕС і наголошує над детальним вивченням корпоративного менталітету представників країн перед виходом на них.
Саме тому компанія сьогодні зосередилася на зворотних відгуках клієнтів і майже не витрачає коштів на рекламу. Водночас Bimp уже зацікавив власною розробкою серйозних гравців. Серед них — «Нова пошта».
Сьогодні Bimp — це єдиний бізнес, на якому зосереджений Дмитро. «Оскільки це надважлива стадія продукту, то все серйозно. Деякі речі настільки тонкі та цікаві, що мені б навіть не хотілося їх делегувати, але я змушений, тому що роботи багато», — пояснює співрозмовник.
У планах компанії партнерські інтеграції з компаніями-лідерами ритейлу, доставлення та HoReCa.
«Зараз інтегруємося з Glovo, Bolt і Poster. Загалом сьогодні ми максимально зосереджені на розвитку власного продукту».
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
«Пікіруючий літак». CEO Rozetka про звільнення айтішників, збитки та дефіцит техніки
СЕО Rozetka Владислав Чечоткін дав для Forbes перше інтерв’ю з початку війни. В ньому розповів, чому компанія звільнила айтішників, яких управлінських помилок можна було уникнути, щоб врятувати співробітників і магазини, та чи передрікає Rozetka дефіцит техніки в Україні через війну.