«Відчував себе героєм „Списку Шиндлера“». Найгарячіше з інтерв'ю Володимира Многолєтнього, CEO Genesis
Ексклюзивна розмова в проєкті «Сильна Кухонна Шафа».
Ексклюзивна розмова в проєкті «Сильна Кухонна Шафа».
Один автобус коштувало вивезти $10 000. Автобус — це 50 людей. 2000 співробітників Genesis, це виходить 40 автобусів. 1000 працівників виїхали власним ходом. Якісь з автобусів вийшли дешевшими, тому що ми їх замовили заздалегідь. Але евакуація — дуже недешева річ для компанії.
Потрібно готуватися до поганих варіантів розвитку подій. Я жалкую, що ми цього не робили відразу. Зараз ми готуємося до того, що у всіх наших співробітників не буде електроенергії 3 дні. Для цього потрібні запаси їжі, води, потрібні біотуалети, душ і місце, де можна зігрітися. Тому порада № 1,2,3 — дивитися на граничні варіанти розвитку подій.
Моя родина походить з України. Я робив генеалогічне дослідження: з 1800-х до 1930-х років родина проживала в Сумській області. Була велика трагедія, коли більшу частину родини відправили обробляти поля в Сибіру. Мій дід — відомий хлібороб, у селі, де я виріс, є музей на честь його імені. Так трапилося, що я народився в росії. Але з усіх міст світу Київ — це місто, де в мене завжди було найбільше родичів і друзів. Центр ухвалення рішень Genesis розміщується саме в Україні.
Освіта — це те, що визначатиме розвиток України через 30–50 років. За 1,5 року до початку повномасштабної війни ми почали робити великий освітній проєкт. Ми взяли крутих лекторів нашої IT-школи, якій 7 років, і записали відеоуроки. Це як Coursera для університетів. Ми запровадили цей курс у 68 університетів України, у тому числі й регіональних. На курсі навчаються 2000 студентів, у цьому році його мають пройти 5000 людей. Ми навчаємо того, як працює IT. Річний бюджет наших освітніх проєктів — $1 млн.
У нас найбільше медіа в Африці, його читають 30–40 млн читачів на місяць. Ми робили багато аналітики для Офісу Президента по тому, що відбувається на континенті. Ми зробили інтерв’ю з головою ОП Андрієм Єрмаком та інтерв’ю з Володимиром Зеленським. Також ми зробили пресконференцію президента з десятками африканських медіа. В Африці рф «роздуває» історію, що це війна не України, а Заходу проти росії. Річний бюджет пропагандистського російського медіа russia today — $300 млн. Водночас у проросійські Telegram-канали типу «Легитимный» чи «Женщина с косой» вкидається росією, за моїми підрахунками, $5 млн на місяць.