🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉

Усього 5–10 речень. Як CTO Meta підтримує комунікацію та надає фідбек

Технічний директор Meta Ендрю Босворт розповів про метод комунікації, що може підійти айтівцям, які бояться попросити свого керівника про допомогу з робочим завданням.

Залишити коментар
Усього 5–10 речень. Як CTO Meta підтримує комунікацію та надає фідбек

Технічний директор Meta Ендрю Босворт розповів про метод комунікації, що може підійти айтівцям, які бояться попросити свого керівника про допомогу з робочим завданням.

За словами Босворта, замість того, щоб звертатися до свого керівника з проблемою, він полюбляє електронні листи з 5–10 речень, які пояснюють, де досягнуто прогресу і чи є якісь перешкоди на шляху. Про це він розповів в інтерв’ю Lenny’s Podcast, передає Business Insider.

Якщо все в порядку, то на такі листи навіть не потрібно відповідати, каже Босворт. Але якщо є можливість зробити щось по-іншому або краще, такі апдейти дають менеджеру можливість відреагувати на ранній стадії. Крім того, якщо виникне проблема, така перевірка покаже менеджеру, над чим працює співробітник, і йому буде легше допомогти.

Босворт зазначив, що звернення до керівника за допомогою не означає, що кожна проблема буде вирішена. CTO вважає, що одна з найпотужніших речей, яку робить менеджер, це коли він робить крок назад і дозволяє співробітнику самому впоратися з проблемою. Ендрю Босворт зауважує, що керівники несуть відповідальність за те, щоб іноді робити крок назад, тому що не завжди є швидке рішення.

Але в інших випадках, за словами Босворта, він міг би «бульдозером проїхати через блокпости й повністю розчистити заблокований шлях», якби тільки працівник повідомив про це раніше.

За його словами, він не хоче бачити, як хтось працює над проєктом пів року, а потім здає його неправильно, тому що не спілкувався з керівництвом.

Ендрю Босворт каже, що «візьме на себе відповідальність», якщо виникне непорозуміння, але він би хотів, щоб працівники говорили про це в процесі роботи.

На думку CTO Meta, суть робочого процесу полягає не в тому, щоб робити все самостійно, а в тому, щоб виконувати завдання і робити це компетентно.

Босворт вважає, що хороший керівник не випробовує працівника, а вболіває за нього. Якщо вони роблять все правильно, їхня робота полегшується. За словами технічного директора, у кожного менеджера свій стиль отримання оновлень. Але жоден керівник не розсердиться, якщо запитати його, як він хоче бути в курсі подій.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Колишня рекрутерка Meta назвала одну з найбільших помилок якої припускаються кандидати на співбесідах
Колишня рекрутерка Meta назвала одну з найбільших помилок, якої припускаються кандидати на співбесідах
По темi
Колишня рекрутерка Meta назвала одну з найбільших помилок, якої припускаються кандидати на співбесідах
«Песимісти ніколи не вигравали війну». Керівники EPAM Ciklum SoftServe Luxoft Netpeak та ще 11 компаній про те чого їх навчили два роки війни
«Песимісти ніколи не вигравали війну». Керівники EPAM, Ciklum, SoftServe, Luxoft, Netpeak та ще 11 компаній про те, чого їх навчили два роки війни
По темi
«Песимісти ніколи не вигравали війну». Керівники EPAM, Ciklum, SoftServe, Luxoft, Netpeak та ще 11 компаній про те, чого їх навчили два роки війни
Сотні керівників компаній назвали Ілона Маска найбільш переоціненим CEO
Сотні керівників компаній назвали Ілона Маска найбільш переоціненим CEO
По темi
Сотні керівників компаній назвали Ілона Маска найбільш переоціненим CEO
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
Зібрали для вас думки потенційних студентів IT-шкіл.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.