Усього 5–10 речень. Як CTO Meta підтримує комунікацію та надає фідбек
Технічний директор Meta Ендрю Босворт розповів про метод комунікації, що може підійти айтівцям, які бояться попросити свого керівника про допомогу з робочим завданням.
Технічний директор Meta Ендрю Босворт розповів про метод комунікації, що може підійти айтівцям, які бояться попросити свого керівника про допомогу з робочим завданням.
За словами Босворта, замість того, щоб звертатися до свого керівника з проблемою, він полюбляє електронні листи з 5–10 речень, які пояснюють, де досягнуто прогресу і чи є якісь перешкоди на шляху. Про це він розповів в інтерв’ю Lenny’s Podcast, передає Business Insider.
Якщо все в порядку, то на такі листи навіть не потрібно відповідати, каже Босворт. Але якщо є можливість зробити щось по-іншому або краще, такі апдейти дають менеджеру можливість відреагувати на ранній стадії. Крім того, якщо виникне проблема, така перевірка покаже менеджеру, над чим працює співробітник, і йому буде легше допомогти.
Босворт зазначив, що звернення до керівника за допомогою не означає, що кожна проблема буде вирішена. CTO вважає, що одна з найпотужніших речей, яку робить менеджер, це коли він робить крок назад і дозволяє співробітнику самому впоратися з проблемою. Ендрю Босворт зауважує, що керівники несуть відповідальність за те, щоб іноді робити крок назад, тому що не завжди є швидке рішення.
Але в інших випадках, за словами Босворта, він міг би «бульдозером проїхати через блокпости й повністю розчистити заблокований шлях», якби тільки працівник повідомив про це раніше.
За його словами, він не хоче бачити, як хтось працює над проєктом пів року, а потім здає його неправильно, тому що не спілкувався з керівництвом.
Ендрю Босворт каже, що «візьме на себе відповідальність», якщо виникне непорозуміння, але він би хотів, щоб працівники говорили про це в процесі роботи.
На думку CTO Meta, суть робочого процесу полягає не в тому, щоб робити все самостійно, а в тому, щоб виконувати завдання і робити це компетентно.
Босворт вважає, що хороший керівник не випробовує працівника, а вболіває за нього. Якщо вони роблять все правильно, їхня робота полегшується. За словами технічного директора, у кожного менеджера свій стиль отримання оновлень. Але жоден керівник не розсердиться, якщо запитати його, як він хоче бути в курсі подій.