💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Виявляється, деякі компанії створюють фейкові акаунти співробітників у LinkedIn. Навіщо?

HRD Ірина Голуб підняла у професійній соцмережі цікаву тему: за її даними, трапляється, що компанії створюють фейкові акаунти своїх співробітників у LinkedIn.

Залишити коментар
Виявляється, деякі компанії створюють фейкові акаунти співробітників у LinkedIn. Навіщо?

HRD Ірина Голуб підняла у професійній соцмережі цікаву тему: за її даними, трапляється, що компанії створюють фейкові акаунти своїх співробітників у LinkedIn.

«Моє питання виникло, оскільки, знайома мені компанія,  несподівано для мене, активно використовує такі фейки», — зазначила вона.

Підтвердила наявність такого прийому і HR Director Алла Реберка. «Я особисто стикалися з таким підходом, який, до речі, транслювався від CEO компанії. Як на мене, цілком огидна практика. Мені було дуже неприємно бачити запити на приєднання до моєї мережі від цих фейкових акаунтів? і я ніколи їх не додавала. Відчуття таке, наче тебе дурить твоя ж компанія. Про клієнтів взагалі мовчу. Потрібно мати гідність бути собою, бути тою компанією, якою вона насправді є. А ще варто запам’ятати, що репутація, збудована на фейках — теж фейкова і навряд чи принесе успіх», — зазначила вона. 

На думку Ірини, коли ринок можливостей просів, деякі компанії в пошуку нових шляхів стабілізації/розвитку бізнесу вдаються до мутних схем, які в довготривалій перспективі можуть призвести до репутаційних втрат.

Вона зазначає, що клієнта чи кандидата можна надурити створивши фейкові профілі керівних позицій, та варто врахувати, що це буде: тимчасове враження, втрата довіри, багато незручних питань та пліток на бекстейджі.

«Тому такі мутки, звісно, формують недовіру. Також цікаве питання кореляції цінностей, які компанія декларує на сайті, із такими діями», — зазначила фахівчиня.

Вона провела у Linkedin опитування щодо доцільності таких методів привернення уваги. І більшість фахівців з найму такий спосіб презентації компанії не схвалює. 

Ірина зазначає, що, ідучи на такі кроки, компанія має розуміти, що криза може минути швидше, ніж відновиться репутація. «Пам’ятайте, що, ми, користувачі Linkedin, є кмітливі та активні, і якщо ваші колеги не зможуть дати відповіді на питання, хто такий VP of VP та вигаданий Head, то щось дуже швидко може піти не так», — зазначила вона. 

«Сподіваюсь це не якийсь новомодний метод у процесі найму який я пропустила». HR розповіла як під час співбесіди з потенційним співробітником ледь не перетворилась на кандидатку для іншої компанії
«Сподіваюсь, це не якийсь новомодний метод у процесі найму, який я пропустила». HR розповіла, як під час співбесіди з потенційним співробітником ледь не перетворилась на кандидатку для іншої компанії
По темi
«Сподіваюсь, це не якийсь новомодний метод у процесі найму, який я пропустила». HR розповіла, як під час співбесіди з потенційним співробітником ледь не перетворилась на кандидатку для іншої компанії
Айтівці нерідко стикаються з шахраями при пошуку роботи. До яких схем вдаються скамери? Розповідаємо
Айтівці нерідко стикаються з шахраями при пошуку роботи. До яких схем вдаються скамери? Розповідаємо
По темi
Айтівці нерідко стикаються з шахраями при пошуку роботи. До яких схем вдаються скамери? Розповідаємо
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
Це призводить до того, що ваш профіль частіше показується російським HR-спеціалістам.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.