Виявляється, деякі компанії створюють фейкові акаунти співробітників у LinkedIn. Навіщо?
HRD Ірина Голуб підняла у професійній соцмережі цікаву тему: за її даними, трапляється, що компанії створюють фейкові акаунти своїх співробітників у LinkedIn.
HRD Ірина Голуб підняла у професійній соцмережі цікаву тему: за її даними, трапляється, що компанії створюють фейкові акаунти своїх співробітників у LinkedIn.
HRD Ірина Голуб підняла у професійній соцмережі цікаву тему: за її даними, трапляється, що компанії створюють фейкові акаунти своїх співробітників у LinkedIn.
«Моє питання виникло, оскільки, знайома мені компанія, несподівано для мене, активно використовує такі фейки», — зазначила вона.
Підтвердила наявність такого прийому і HR Director Алла Реберка. «Я особисто стикалися з таким підходом, який, до речі, транслювався від CEO компанії. Як на мене, цілком огидна практика. Мені було дуже неприємно бачити запити на приєднання до моєї мережі від цих фейкових акаунтів? і я ніколи їх не додавала. Відчуття таке, наче тебе дурить твоя ж компанія. Про клієнтів взагалі мовчу. Потрібно мати гідність бути собою, бути тою компанією, якою вона насправді є. А ще варто запам’ятати, що репутація, збудована на фейках — теж фейкова і навряд чи принесе успіх», — зазначила вона.
На думку Ірини, коли ринок можливостей просів, деякі компанії в пошуку нових шляхів стабілізації/розвитку бізнесу вдаються до мутних схем, які в довготривалій перспективі можуть призвести до репутаційних втрат.
Вона зазначає, що клієнта чи кандидата можна надурити створивши фейкові профілі керівних позицій, та варто врахувати, що це буде: тимчасове враження, втрата довіри, багато незручних питань та пліток на бекстейджі.
«Тому такі мутки, звісно, формують недовіру. Також цікаве питання кореляції цінностей, які компанія декларує на сайті, із такими діями», — зазначила фахівчиня.
Вона провела у Linkedin опитування щодо доцільності таких методів привернення уваги. І більшість фахівців з найму такий спосіб презентації компанії не схвалює.
Ірина зазначає, що, ідучи на такі кроки, компанія має розуміти, що криза може минути швидше, ніж відновиться репутація. «Пам’ятайте, що, ми, користувачі Linkedin, є кмітливі та активні, і якщо ваші колеги не зможуть дати відповіді на питання, хто такий VP of VP та вигаданий Head, то щось дуже швидко може піти не так», — зазначила вона.