Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Ігор Вишневський Таке життя
10 червня 2025, 14:06
2025-06-10
YouTube-канал 11-річної українки ввійшов у першу десятку за кількістю підписників. Що про неї відомо і скільки заробляють на цьому її батьки
Канал 11-річної українки Діани Кидисюк «Kids Diana Show» входить до першої десятки YouTube за кількістю підписників, посідаючи станом на червень 2025 року шосте місце з аудиторією у 135 млн підписників.
Канал 11-річної українки Діани Кидисюк «Kids Diana Show» входить до першої десятки YouTube за кількістю підписників, посідаючи станом на червень 2025 року шосте місце з аудиторією у 135 млн підписників.
Щобільше, як пише The Economist, сім’я Діани має близько 20 дочірніх каналів різними мовами від арабської до в'єтнамської, тож YouTube-імперія цієї сім'ї має понад 10 млрд переглядів на місяць. Серед іншого, сім’я також веде україномовний канал.
«Кар'єра Діани у сфері розваг розпочалася в Києві, коли їй був один рік. У першому відео на її каналі вона сидить у візку та намагається з'їсти листочок, а її мати, Олена, м’яко відмовляє її від цього», — зазначає видання, додаючи, що те відео переглянули майже 2 млн разів.
Олена й Володимир, батько Діани, почали використовувати YouTube, щоб ділитися домашніми відео з друзями та родиною. Але вже невдовзі вони почали орієнтуватися на ширшу аудиторію, знімаючи відео з «розпаковкою» іграшок та додаючи веселі саундтреки та графіку.
Як констатує видання, досвід батьків у програмуванні та маркетингу виявився корисною основою для успіху, а зі зростанням популярності їхнього каналу родина зробила це роботою на повний робочий день.
У 2018 році вони змінили основну мову з російської на англійську та залишили Україну, спочатку переїхавши до Маямі, а потім до Дубая, де вони проживають останні п’ять років.
Наразі відео каналу переважно є «рольовими іграми», часто з вільним освітнім ухилом: один нещодавній ролик, наприклад, розповідає про те, як сортувати сміття в різні контейнери. Розподіл ролей по розвитку каналу виглядає наступним чином: Олена генерує ідеї для відео, а Володимир займається фінансовою та юридичною стороною питання.
Як вони розповідають, виробництво відео займає до чотирьох місяців, і родина наймає художників-постановників, знімальну групу, сценаристів та акторів. Мало того, вони побудували кілька знімальних майданчиків у Дубаї, які можна перетворити на будинок, лабіринт чи сад.
Батьки Діани відмовляються говорити про свої фінанси, але, за оцінками Джеремі Голдмана з дослідницької компанії eMarketer, основний канал, ймовірно, зароблятиме близько $10 млн на рік на рекламі. Крім того, у сім’ї є зв’язки з брендами: в одному нещодавньому відео, спонсором якого є Mattel, американський виробник іграшок, Діана демонструє останніх ляльок Барбі цієї компанії.
Найбільша аудиторія каналу знаходиться в Америці, але Діана також популярна в Індії та має шанувальників у Бразилії, Іспанії, Португалії та на Близькому Сході.
Ми також повідомляли, що відеосервіс YouTube планує представити нову, дешевшу версію підписки Premium, яка прибирає рекламу з відео та подкастів, але не з YouTube Music. Таким чином компанія розділить підписку YouTube Premium на дві версії.
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі