💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
10 вересня 2024, 11:41
2024-09-10
Український розробник створює затишну point & click гру Missi в стилістиці акварельних малюнків
В Steam з’явилася сторінка нової української 2D point&click гри Missi. За словами розробника Євгенія Мовлева, він намагався зберегти теплу атмосферу ілюстрацій дитячих книжок.
«При створенні графіки я надихався такими іграми як GRIS та Child of Light», — розповів автор Missi.
Гравець допомагатиме мишці Міссі збирати лікувальні трави та розплутувати головоломки, спілкуючись з мешканцями чарівного світу.
«Особливістю стане книга зі скетчами, в якій малюнки минулих пригод стануть підказками для вирішення пазлів. В грі також багато цікавих персонажів, як то маленька мишача відьма чи воронячий Король», — говорить Євгеній Мовлев.
У Missi майже немає тексту, а всі діалоги представлені у вигляді милих акварельних ілюстрацій. Геймплей гри також не передбачає боїв та екшену.
Проєкт поки немає дати релізу, але його вже можна додати в список бажаного в Steam. В Missi заявлена українська локалізація (інтерфейсу) і відсутня російська.
Раніше розробник Павло Подберезко, який був змушений покинути своє місто на Запоріжжі через російське вторгнення в Україну, випустив затишну гру Shapik: The Quest.
Минулого місяця Андрій Бичковський, відомий за марсіанською стратегією Farlanders, представив новий проєкт Super Loco World про будівництво та автоматизацію залізниці. Розробник обіцяє зручне будівництво та реалістичну поведінку поїздів. В коментарі dev.ua він також розповів про свій погляд на затишні ігри.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.