😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Наталя ХандусенкоГаряченьке
12 лютого 2025, 14:42
2025-02-12
Жінка в Китаї подала до суду на Tesla зі скаргою на несправні гальма — тепер вона заплатить компанії $23 000
Tesla виграла позов проти китаянки Чжан Ячжоу, яка потрапила в аварію зі своїми батьками через несправні гальма. Її мати та батько перебували декілька днів у лікарні зі струсом мозку. Але автовиробник вважає, що це наклеп.
Tesla виграла позов проти китаянки Чжан Ячжоу, яка потрапила в аварію зі своїми батьками через несправні гальма. Її мати та батько перебували декілька днів у лікарні зі струсом мозку. Але автовиробник вважає, що це наклеп.
У лютому 2021 року Чжан Ячжоу сиділа на пасажирському сидінні Tesla Model 3, коли почула панікуючий голос свого батька: «Гальма не працюють!». В автомобілі також знаходилася її мати та маленька племінниця. Наближаючись до червоного світла, її батько об’їхав дві машини, а потім врізався у позашляховик, седан і врізався у великий бетонний бар’єр. Батьки потрапили до лікарні на чотири дні, говориться у розслідуванні the Associated Press (AP).
Дорожня поліція встановила, що в аварії винен її батько, оскільки він не дотримався безпечної дистанції. Чжан, однак, наполягала на тому, що гальма вийшли з ладу, через що машина вийшла з-під контролю. Вона подала скаргу до місцевого регулятора ринку, вимагаючи відшкодування та компенсації. Tesla є одними з найбільш комп’ютеризованих автомобілів на ринку, тому Чжан попросила автовиробника передати їй повні дані з її автомобіля перед аварією, сподіваючись, що вони допоможуть пояснити, що пішло не так. Тесла відмовилася.
«Співробітники Tesla були дуже зарозумілими й жорсткими у розгляді моїх скарг, — сказала Чжан в інтерв’ю.
Після аварії Чжан публічно протестувала і врешті-решт подала до суду на автовиробника за наклеп, але Tesla подала на неї до суду у відповідь. У травні 2024 року китайський суд зобов’язав Чжан виплатити близько $23 000 відшкодування збитків і перепросити публічно.
Поки Чжан продовжує оскаржувати результат, Tesla — під зростальним тиском — нарешті оприлюднила дані телеметрії з її автомобіля, які, вочевидь, показали, що гальма працювали належним чином.
У звіті стверджується, що за останні чотири роки Tesla подала до суду «щонайменше» на шістьох автовласників у Китаї за скарги на механічні проблеми з її автомобілями.
Окремо AP повідомило, що проаналізувало судові справи з бази даних китайського уряду і виявило, що з 81 цивільного судового рішення, де власники Tesla подали позови проти компанії через різні суперечки щодо безпеки, якості або контрактів, власники автомобілів виграли лише дев’ять справ. Крім того, у звіті йдеться про те, що Tesla подала до суду на «щонайменше шістьох блогерів і два китайських ЗМІ», які критично писали про компанію.
У розслідуванні the Associated Press зазначається, що Tesla започаткувала агресивну юридичну стратегію та скористалася заступництвом впливових лідерів правлячої Комуністичної партії Китаю, щоб змусити замовкнути критиків, отримати фінансові винагороди та обмежити свою відповідальність.
Tesla скористалася щедрістю китайської держави, отримавши безпрецедентні регулятивні пільги, кредити за ставками нижче ринкових і великі податкові пільги. За кількома виключними винятками, Tesla користується значною мірою люблячим висвітленням у китайській пресі, і журналісти повідомили AP, що їм було наказано уникати негативного висвітлення автовиробника.
Переглядаючи публічні судові документи, AP виявило, що Tesla виграла майже 90% цивільних справ щодо суперечок щодо безпеки, якості або контрактів, ініційованих клієнтами.
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє?
Бізнесмен Ілон Маск написав колонку про сталу енергетику, мозкові імпланти та дослідження космосу в китайському виданні, що належить національній агенції з контролю за інтернетом та цензурою. Англійською текст переклав журналіст китайського держвидання «Сіньхуа» Янь Лю. Ми адаптували допис українською.