Марія Корольова

Як правильно брифувати ліда й розвивати стратегічне мислення SEO-спеціалісту: гайд від Netpeak

Description

Чи замислювались ви коли-небудь, чому деякі SEO-спеціалісти завжди на крок попереду, а інші «буксують», не розуміючи, як обрати стратегію власного розвитку? Навичка стратегічно мислити в SEO дає змогу не лише розробляти ефективні стратегії, але й розуміти їхній вплив на довгострокові результати. Щобільше, дослідження показують, що близько 80% успішних SEO-кампаній стартують із правильного формулювання запитів на етапі брифінгу. У другій частині гайду розповім про те, як ефективно орієнтуватися в релевантності SEO та як правильно брифувати ліда. Крім того, поділюсь додатковими порадами щодо розвитку стратегічного мислення. 

Читати далі

Як SEO-спеціалісту розвинути стратегічне мислення та все встигати

Description

Згідно з останніми даними від Work.ua, середня заробітна плата SEO-спеціалістів в Україні становить близько 700 доларів. Ця цифра може здивувати багатьох, зокрема тих, хто націлений на кар’єрне зростання. Однак є спеціалісти, чий рівень заробітної плати значно перевищує цю цифру. Відмінність між ними полягає не в технічних навичках, таких як робота з тегами чи побудова посилань, а в здатності мислити стратегічно.

Як розвинути це вміння та застосувати його для власного професійного зростання? Виходячи з власного досвіду й кейсів нашої команди, поділюсь гайдом, що включає поради для ефективного розвитку стратегічного мислення в SEO. У ньому я розгляну не лише теоретичні аспекти, а й реальні кейси, які демонструють, як ця навичка може бути ефективно застосована.

Читати далі