Як правильно брифувати ліда й розвивати стратегічне мислення SEO-спеціалісту: гайд від Netpeak
Чи замислювались ви коли-небудь, чому деякі SEO-спеціалісти завжди на крок попереду, а інші «буксують», не розуміючи, як обрати стратегію власного розвитку? Навичка стратегічно мислити в SEO дає змогу не лише розробляти ефективні стратегії, але й розуміти їхній вплив на довгострокові результати. Щобільше, дослідження показують, що близько 80% успішних SEO-кампаній стартують із правильного формулювання запитів на етапі брифінгу. У другій частині гайду розповім про те, як ефективно орієнтуватися в релевантності SEO та як правильно брифувати ліда. Крім того, поділюсь додатковими порадами щодо розвитку стратегічного мислення.