Ігор Горб

Три рівні досконалості. Як побудувати ефективну технічну підтримку

Description

Будь-які бізнеси, що оперують у сучасному технологічному світі потребують якісної та вчасної технічної підтримки. Доволі гостра потреба є у швидкому реагуванні на запити та, відповідно, швидка обробка цих запитів. Як створити працюючу схему технічної підтримки, що задовольнить потребі замовника та не перевантажить команду?

Розглянемо один із підходів на прикладі нашої компанії. Я розвиваю аутсорсинг ІТ-інфраструктури для компаній малого та середнього бізнесу вже понад 16 років і ми розробили трирівневу систему підтримки, яка забезпечує високий рівень сервісу та контролю.

Читати далі

Як змінюються підходи до якості аутсорсингового сервісу на ринку IT-послуг в Україні, а також сама модель його надання

Description

Мене звати Ігор Горб, я 16 років присвятив створенню й оптимізації ІТ-аутсорсингових сервісів для бізнесу й хочу трохи більше розповідати на цю тему. 

Сьогодні ринок IT-послуг в Україні перебуває у фазі активної трансформації та переосмислення. Змінюються як підходи до якості сервісу, так і сама модель його надання. Ці зміни стали особливо помітними з появою в Україні концепції IT-аутсорсингу. За кордоном передача обслуговування IT-інфраструктури стороннім компаніям вже давно стала нормою для бізнесів сегменту SMB (малий і середній бізнес). В Україні цей вид сервісу перебуває на етапі стрімкого зростання. Ще 5 років тому IT-аутсорсинг був маловідомим серед широких бізнес кіл, проте сьогодні ситуація кардинально змінилася. 

Читати далі