Чечоткін: «Зʼявилися гієни з пропозицією купити Rozetka за ціною одного нашого магазину»
Ціна одного магазину українського маркетплейсу становить приблизно в $2 млн.
Ціна одного магазину українського маркетплейсу становить приблизно в $2 млн.
«Коли почалася війна, зупинилася логістика, покупці почали повертати товар, магазини — горіти. Готівку просто немає звідки взяти», — розповів в коментарі Forbes власник маркетплейсу Rozetka Владислав Чечоткін.
За його словами у цей період запропонували продати компанію. «Зʼявилися гієни з пропозицією купити Rozetka за ціною одного нашого магазину, — пише він. — Це в кілька разів менше, ніж наш фонд оплати праці до війни».
В лютому 2022 року Forbes оцінив Rozetka в $1 млрд, ціну одного магазину — приблизно в $2 млн.
Щодо планів на майбутнє, то засновник Rozetka каже, що зараз він із командою веде щоденну боротьбу за те, аби вижити. А найближчим часом сподівається вийти на 20–25% довоєнного обороту.
У 2020 році дохід компанії склав 18 млрд грн, прибуток — 110 млн грн. За даними міноритарного акціонера маркетплейсу Horizon Capital, у Rozetka був найширший асортимент товарів у країні — понад 60 млн найменувань у 7000 категоріях. Станом на кінець 2021 року в компанії було 244 магазинів та точок видачі.