💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Актори офіційно розпочали страйк проти ШІ у відеоіграх

Члени Гільдії кіноакторів страйкують проти індустрії відеоігор після того, як провалилися переговори щодо нового контракту, який регулює інтерактивні медіа та відеоігри. 

Залишити коментар
Актори офіційно розпочали страйк проти ШІ у відеоіграх

Члени Гільдії кіноакторів страйкують проти індустрії відеоігор після того, як провалилися переговори щодо нового контракту, який регулює інтерактивні медіа та відеоігри. 

Як повідомляє The Verge, переговори зірвалися через розбіжності щодо захисту працівників у сфері штучного інтелекту. Профспілка акторів SAG-AFTRA веде переговори про умови «Угоди про інтерактивні медіа» (IMA) з переговорним комітетом видавців відеоігор, серед яких є Activision, Take-Two, Insomniac Games, WB Games та інші, що представляють загалом 30 компаній. Хоча SAG-AFTRA та переговорна група з відеоігор змогли узгодити низку пропозицій, ШІ залишився останнім каменем спотикання, що призвів до страйку.

Положення SAG-AFTRA про ШІ регулюють діяльність акторів як озвучення, так і рухів, або використання наявної акторської гри, як основи для створення нового контенту без участі оригінального виконавця, а також використання генеративного ШІ для створення акторської гри без будь-яких початкових даних. Однак компанії, що вели переговори, не дійшли згоди щодо того, який тип виконавців повинен мати право на захист ШІ.

Директор із контрактів SAG-AFTRA Рей Родрігес (Ray Rodriguez) сказав, що компанії-учасники переговорів спочатку хотіли запропонувати охорону для акторів озвучення, але не запису рухів. «Так, будь-хто, хто виконує трюки або зображує істот, залишився б незахищеним, згідно з пропозицією роботодавців», — сказав Родрігес в інтерв’ю для Aftermath. 

Родрігес розповів, що пізніше компанії поширили захист на виконавців рухів, але лише за умови, що «виконавця можна ідентифікувати на виході цифрової репліки ШІ».

SAG-AFTRA відхилила цю пропозицію, оскільки вона потенційно виключила би більшість рухомих вистав. «Їхня пропозиція викреслила б усе, що не виглядає й не звучить ідентично для мене. [Пропозиція] залишить фахівців із руху, включно з трюками, беззахисними, щоб їх замінили… бездушні синтетичні виконавці, навчені на наших справжніх виступах», — сказав Енді Норріс, член переговорного комітету SAG-AFTRA з питань IMA, під час пресконференції.

Нагадаємо, що українська компанія Respeecher потрапила до титрів Cyberpunk 2077. Як стало відомо пізніше, компанія допомогла відтворити голос актора Мілогоста Речека (Miłogost Reczek), який помер у 2021 році. У грі він дав голос персонажу Віктор Вектор. На думку генерального директора стартапу Олександра Сердюка, ця технологія може трансформувати сферу озвучування, не залишаючи людей «за бортом».

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
По темi
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
По темi
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
CEO стартапу Respeecher який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077 вважає що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
По темi
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.