🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉
Марія БровінськаРобота
18 листопада 2024, 09:04
2024-11-18
«В Україні я була HR-директором, а тут почала працювати офіціанткою». Рекрутерка-українка, яка переїхала в США, розіслала 1200 резюме, втім, так і не змогла знайти роботу
Human Resources Recruiter Каріна Калінчук за рік проживання в США в процесі пошуку роботи надіслала 1200 резюме, утім, досі не змогла знайти гідну позицію для себе.
«Я переїхала в Америку, в Лос-Анджелес, менш як рік тому, у січні. Мій пошук роботи тут схожий на справжній кошмар. В Україні я була HR-директором, а тут почала працювати офіціанткою. Надовго мене не вистачило — ресторан, у якому я працювала, вирішив скоротити штат, коли я лежала вдома з температурою. Так я почала шукати іншу роботу», — розповіла вона в LinkedIn.
Каріна додає, що знайшла позицію офіціантки в бразильському ресторані, до якого добиралась півтори години, мала дуже маленьку зарплатню, жодного фіксованого графіка та ніяких чайових. «Я вирішила поставити перед собою ціль: знайти роботу з графіком із понеділка до п’ятниці, без важкої фізичної праці, офіційно в американській компанії, де можна було б практикувати англійську й адаптуватися до нової країни», — каже вона.
Після того, як дівчина надіслала понад 1200 резюме та вивчила різні платформи, її нарешті запросили на співбесіду в хорошу неприбуткову організацію на позицію HR. «Під час співбесіди мені сказали, що мій досвід в Україні тут не має значення, але вони можуть запропонувати мені парт-тайм позицію адміністративного асистента. Я із задоволенням погодилася. Почала робити все, про що мене просили. Через мою непосидючість і бажання робити все добре або ніяк, я швидко справлялася зі своїми обов’язками, за що отримала подяку за те, що виконала необхідну роботу втричі швидше. Потім вони знайшли безплатних інтернів і попрощалися зі мною», — поділилася фахівчиня.
Нині вона знову в пошуку.
«І ось я виходжу в останній робочий день, усміхаюся й плачу водночас, бо розумію, що кожен день пошуку роботи — це мінус $100–200, які я могла б заробити просто, щоб вижити в цій країні. Я приходжу додому, сідаю за комп’ютер і починаю шукати нову роботу. Мої вимоги все ті самі: я готова вчитися всього, готова взятися за будь-яку роботу, яка відповідає моїм основним критеріям. Я знову пачками розсилаю резюме, знову спробувала себе на Upwork (чудова платформа, купила за $10 доларів „контакти“, які зникли після трьох вакансій). Якщо так продовжуватиму, взагалі залишуся без роботи й на вулиці», — зазначає засмучена дівчина.
Утім, Каріна не збирається здаватись. «За останні два тижні я пройшла близько 10 співбесід, але просто хочу знайти роботу, де зможу використовувати свої сильні сторони. Дайте мені вудочку, і я зловлю вам рибу. Цей пост не про те, що мені нікому поскаржитися. Мій пост для тих, хто думає опускати руки. Я буду йти вперед, і, якщо хтось може порадити щось або знає про вакансію, яка мені підходить, я буду дуже вдячна», — написала Каріна.
Її допис зібрав понад 200 коментарів і понад 1700 реакцій. Айтівці радять знайти віддалену роботу на українську компанію або ж скористатися платформами для емігрантів у США. Наразі дівчина досі в пошуку.
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі
HRшу скоротили на роботі офіціантом, це якась всесвітня карма)
На що надіялись зйобкині по типу цієї - то і отримали, або жадність фраєра згубила