👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Вибачення за катастрофічний реліз гри The Lord of the Rings: Gollum написав ChatGPT

Для написання вибачень від студії Daedalic за жахливий стан, у якому вийшла гра The Lord of the Rings: Gollum, міг використовуватися ШІ ChatGPT. Розробники про це не знали — ініціатором був видавець Nacon.

Залишити коментар
Вибачення за катастрофічний реліз гри The Lord of the Rings: Gollum написав ChatGPT

Для написання вибачень від студії Daedalic за жахливий стан, у якому вийшла гра The Lord of the Rings: Gollum, міг використовуватися ШІ ChatGPT. Розробники про це не знали — ініціатором був видавець Nacon.

Про це стало відомо з інтерв’ю німецькому ігровому виданню GameTwo, де кілька колишніх співробітників Daedalic уперше розповіли про те, що пішло не так The Lord of the Rings: Gollum. Про це пише VGC News.

Реліз цього проєкту став справжньою катастрофою, його розкритикували як журналісти (34 бали на metacritic), так і звичайні гравці (1,2 бали з 10 на metactitic та 36% позитивних рецензій в Steam). The Lord of the Rings: Gollum назвали «фундаментально зламаною грою».

Після такого «теплого прийому» студія Daedalic опублікувала звернення, у якому перепросила за стан своєї гри, який нібито, за словами розробників, справив «приголомшливе враження» на гравців. У заяві йшлося про те, що девелопери «глибоко шкодують», що не виправдали очікувань, і обіцяли покращити The Lord of the Rings: Gollum за допомогою майбутніх оновлень.

Зараз стверджується, що вибачення було написано за допомогою програмного забезпечення для штучного інтелекту ChatGPT, згідно з двома джерелами, які розмовляли з GameTwo. Також стверджується, що розробник Daedalic не знав про вибачення або його зміст до публікації, і що ним повністю займалося видавництво Nacon.

Повідомляється, що бюджет розробки гри про Голлума склав близько 15 мільйонів євро, що є скромною сумою для AAA-проєкту у 2023 році.

«Над грою працювали люди, які були розробниками протягом 10, 15, 20 років. Вони хороші, але вони не можуть творити магію, тому що їм не дали коштів», — сказав колишній старший розробник і технічний директор Daedalic Пол Шульце.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Права на ігри за «Володарем перснів» і «Хоббітом» викупив Embracer Group. Плани у видавця вкрай амбіційні
Права на ігри за «Володарем перснів» і «Хоббітом» викупив Embracer Group. Плани у видавця вкрай амбіційні
По темi
Права на ігри за «Володарем перснів» і «Хоббітом» викупив Embracer Group. Плани у видавця вкрай амбіційні
UPD. У SoftServe дослідили вплив ChatGPT на продуктивність розробників. Виявляється ШІ підвищує продуктивність праці в IT на 30–40%
UPD. У SoftServe дослідили вплив ChatGPT на продуктивність розробників. Виявляється, ШІ підвищує продуктивність праці в IT на 30–40%
По темi
UPD. У SoftServe дослідили вплив ChatGPT на продуктивність розробників. Виявляється, ШІ підвищує продуктивність праці в IT на 30–40%
Джордж Мартін та інші письменники подали до суду на розробників ChatGPT. У позові Мартіна фігурує розробник який «написав» продовження його книжок за допомогою ШІ
Джордж Мартін та інші письменники подали до суду на розробників ChatGPT. У позові Мартіна фігурує розробник, який «написав» продовження його книжок за допомогою ШІ
По темi
Джордж Мартін та інші письменники подали до суду на розробників ChatGPT. У позові Мартіна фігурує розробник, який «написав» продовження його книжок за допомогою ШІ
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.