Collaba. Штучний інтелект допоміг Івану Дорну знайти музичні таланти
Український стартап Wantent проаналізував реакції слухачів на музичні треки.
Український стартап Wantent проаналізував реакції слухачів на музичні треки.
Сервіс на основі штучного інтелекту Wantent провів аналіз емоцій слухачів треків молодих виконавців для компіляції «Сырой сборник. Цвет суеты» від музичного лейблу Івана Дорна Masterskaya.
Завдяки колаборації компанії Wantent та Masterskaya вперше у відборі треків взяв участь штучний інтелект. Учасники експерименту прослухали 10 треків з включеною камерою у себе вдома на платформі Wantent.
Тестування включало оцінку емоційних реакцій аудиторії на контент з використанням технології штучного інтелекту та відповідей на запитання. Wantent аналізував рухи голови (похитування в такт), рухи тіла, ліпсінг (активність губ, ефект підспівування). На основі результатів визначили трек-фаворит аудиторії.
Найактивніше слухачі реагували на Dias Das «Техно». У результаті цей трек потрапив у компіляцію. Крім того, туди були залучені треки, які на шоу «Худсовет» у прямому ефірі відбирали виконавці Іван Дорн, Позитив, Міша Кацурін та DAKOOKA.
«Не буду описувати кожного артиста, котрий потрапив в останню збірку, але можу точно сказати, що ми пишаємось кожним треком, який туди потрапив! Я слухаю її в машині, ставлю своїм дітям, тусуюсь під неї зі своїми в офісі, і я вдячний всім артистам, які написали хіти моїх та наших буднів», — прокоментував вихід збірки Іван Дорн.
«Це був пілотний проєкт, в якому ми бачимо можливість використовувати свою технологію в музичній індустрії. Поки що не можу розповідати про комерційну складову, але будемо продовжувати співпрацю. Зараз це колаборація з Masterskaya, наступний етап — вихід на міжнародні лейбли. Наша технологія допомогла представити голос народу, показавши реакцію слухачів», — розповів в коментарі dev.ua засновник Wantent Олексій Шалденко.
Нагадаємо, що Wantent — це українська платформа зі штучним інтелектом. Стартап допомагає вивчати реакції глядачів на фільми, відеоролики та аудіоконтент. Wantent існує з 2019 року. Зараз в команді 11 людей. Вона складається з маркетологів, психологів та інженерів-розробників. Клієнти — онлайн-кінотеатри, телеканали та відеопродакшн-компанії. Стартап взаємодіє з таким сервісом, як Amazon Web Services, телеканалами «1+1», «Kyiv.live» та іншими.