💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Розробники гри Echo of Prypiat запустили кампанію зі збору коштів на Kickstarter

Українська команда Chornozem Interactive стартувала збір коштів на розробку «симулятора ходіння» в чорнобильському сеттингу Echo of Prypiat. Їхня мета — $6504.

Залишити коментар
Розробники гри Echo of Prypiat запустили кампанію зі збору коштів на Kickstarter

Українська команда Chornozem Interactive стартувала збір коштів на розробку «симулятора ходіння» в чорнобильському сеттингу Echo of Prypiat. Їхня мета — $6504.

За словами розробників, ця сума їм необхідна заплатити хорошим англійським акторам озвучення та надати «найкращий наративний досвід». Крім того, вони підуть на створення реалістичної флори та фауни Полісся та численних взаємодій з навколишнім середовищем, щоб гравці могли дослідити й зануритися в покинуте місто.  А ще, щоб розробники могли «пити каву та їсти бутерброди під час створення цієї гри та її захопливого світу».

«Вам знадобиться потужний комп’ютер, щоб запустити нашу гру на максимальних графічних налаштуваннях, але ми серйозно поставимося до оптимізації нашої гри, так що ми плануємо, що майже кожен, навіть зі старими комп’ютерами, зможе запустити нашу гру», — обіцяють Chornozem Interactive.

Розробники планують використовувати сучасні функції, які пропонує рушій Unreal Engine 5, такі як систему освітлення Lumen та технологію оптимізації ігрової геометрії Nanite.

За донат від $10 бекери на Kickstarter отримають ключ до гри для Steam та згадку в титрах. Кампанія зі збору коштів триватиме ще 29 днів.

Нагадаємо, що раніше dev.ua поговорив з ініціатором створення гри Микитою Осадчуком про розробку, джерела натхнення, використанні ШІ, й дізнався, чого очікувати гравцям від Echo of Prypiat.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
По темi
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
«Концептуально нашу гру можна описати як Firewatch у Припʼяті». Інтервю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
«Концептуально нашу гру можна описати, як Firewatch у Припʼяті». Інтерв’ю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
По темi
«Концептуально нашу гру можна описати, як Firewatch у Припʼяті». Інтерв’ю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
Українці на Kickstarter зібрали понад $100 000 на створення автентичного молота Мйольніра з гри God of War: Ragnarok. Ось як він виглядає
Українці на Kickstarter зібрали понад $100 000 на створення автентичного молота Мйольніра з гри God of War: Ragnarok. Ось як він виглядає
По темi
Українці на Kickstarter зібрали понад $100 000 на створення автентичного молота Мйольніра з гри God of War: Ragnarok. Ось як він виглядає
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.