🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
3 січня 2022, 12:10
2022-01-03
Що подивитися в новорічні свята: рекомендують топи EPAM, Ciklum, Luxoft, GlobalLogic та інших IT-компаній
Довгі вихідні — це прекрасний шанс сповільнитися в шаленому ритмі життя. Іноді ось такий неспішний час можна провести за переглядом хорошого фільму. dev.ua запитав топ-менеджерів IT-компаній про те, який фільм про улюблену галузь і технології вони рекомендують подивитися в новорічні свята. Але кіно, як виявилося, подобається не всім.
3 січня список поповнився ще однією рекомендацією від GlobalLogic.
«Соціальна мережа» (The Social Network) 2010 року. Стрічку зняв режисер Девід Фінчер про те, як створювався Facebook. Точніше, як головний герой придумує ідею соціальної мережі після того, як його кинула дівчина, і як, після її зльоту, складаються його відносини з законом, з друзями та з самим собою. Критики кажуть, що цей фільм складно назвати автобіографічним, а сам Марк Цукерберг відгукнувся про нього, як про кумедну вигадку. А в основу сценарію лягла книга Бена Мезріча «Мільярдери мимоволі: альтернативна історія створення Facebook».
«Початок» (Inception) 2010 року, знятий режисером Крістофером Ноланом. Картина про промислового шпигуна, який краде інформацію з підсвідомості людей під час сну.
Американський фільм «Приховані фігури» (Hidden Figures) 2016 року, заснований на реальних подіях, знятий Тедом Мелфі за однойменною книгою Марго Лі Шеттерлі
Антиутопія «Таємниця семи сестер» або «Що сталося з Понеділком» (What happened to Monday) 2017 року. Картину зняв режисер Томмі Віркол. Як жити у світі, якщо дозволено мати тільки одну дитину, а народжується сім сестер-близнючок. Батьки називають їх по днях тижня, і вони виходять в люди по цих днях, але… Понеділок одного разу пропадає.
Всі з рекомеендованих книг він прочитав до 25 років, і кожна книга мала серйозний вплив на інженерну кар'єру бізнесмена. Тому, якщо ви пропустили щось з цього списку, — не сумнівайтеся, воно того варте. Ось ТОП-5 книг для розробників:
«Рефакторинг: поліпшення проєкту існуючого коду» (Refactoring: Improving the Design of Existing Code) автори Фаулер Мартін, Бек Кент, Брант Джон, Опдайк Вільям, Робертс Дон. Розширений набір програм і прийомів, щоб поліпшити структурну цілісність і продуктивність програмних систем, називають рефакторингом. Автори описують, як це можна реалізувати і що зробити, щоб поганий проєкт став хорошим.
«Пояснення екстремального програмування: прийміть зміни, 2-е видання» (Extreme Programming Explained: Embrace Change, 2nd Edition) автори Кент Бек і Синтія Андрес. Книга для програмістів, де описана простота і застосування методики TDD (Test-Driven-Development — розробка, заснована на тестуванні) з практичними прикладами.
«Екстремальне програмування. Розробка через тестування» (Test Driven Development: By Example) автор Бек Кент.
«Патерни проєктування: елементи об'єктноорієнтованого програмного забезпечення багаторазового використання» (Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software) авторів Еріка Гамма, Річарда Хелма, Ральфа Джонсона і Джона Вліссідеса.
«Перли програмування» (Programming Pearls) Джона Бентлі
Американський комедійний серіал «Кремнієва долина» (Silicon Valley) 2014-2019 року студії 3 Arts Entertainment. У серіалі історії шести програмістів з Сан-Франциско, які хочуть почати свій стартап.
«Зоряні війни»:
«Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза» 1999 року, «Зоряні війни. Епізод II:Атака клонів» 2002 року, «Зоряні війни. Епізод III: Помста ситхів» 2005 року, «Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія» 1977 року, «Зоряні війни. Епізод V:Імперія завдає удару у відповідь» 1980 року і «Зоряні війни. Епізод VI: Повернення джедая» Джорджа Лукаса.
Кінотрилогія «Назад в майбутнє» 1985, 1989 і 1990 років за участю режисера Стівена Спілберга в першій частині та Роберта Земекіса в другій і третій. Стрічки про подорожі в майбутнє і минуле.
«Розраби» або «Розробники», або «Программісти» (Devs) — міні-серіал Алекса Гарленда, знятий у 2020 році. Драматична одіссея комп’ютерного інженера Лілі Чан, яка працює у технологічній компанії у Сан-Франциско, і в процесі починає підозрювати, що керівництво винне у смерті її хлопця. Далі вона розпочинає власне розслідування.
«Світ дикого заходу» або «Західний світ» (Westworld) Майкла Крайтона, знятий у 2016-2020 році, апгрейд фільму, прем'єра якого відбулася у 1973 році. Дія відбувається у футуристичному парку майбутнього, де андроїди виконують будь-які забаганки відвідувачів. Ті можуть почуватися абсолютно вільно і безкарно, андроїда можна вбити, їх чинять техніки і стирають їм спогади, щоб вони могли й надалі брати участь у розвазі. Але іноді спогади у роботів таки залишаються.
Але, якщо серйозно, то каже, що не ділить фільми за категоріями. А з того, що було б на тему, пропонує подивитися:
Оскароносний фільм «Ігри розуму» (A Beautiful Mind) 2001 року, знятий режисером Роном Ховардом. Картина про математичного генія Джона Форбса Неша, лауреата Нобелівської премії з економіки в області теорії ігор, і його життя протягом 50 років. Реального Джона Неша, якого у фільмі грає Рассел Кроу, запросили на зйомки, і він допомагав акторові вжитися в роль.
«Айтішники» або «Комп’ютерники» (IT Crowd) британський телесеріал 2006 року від автора Грехема Лінехана. Це ситком про ботаніків з команди підтримки вигаданої корпорації в Лондоні. Їх начальниця блефом отримала цю посаду, тому що начальник компанії, який приймав її на роботу, технічно абсолютно безграмотний. Грехема Лінехана надихнув на створення серіалу візит фахівця з ремонту ПК, у якого були дуже сумнівні навички вербального і невербального спілкування.
Антона рекомендує «Сноуден», «Соціальну дилему» та «Всесвіт Стівена Хокінга». Відмінним фільмом, нехай не зовсім IT, але трохи про технології, бізнесмен вважає «Інтерстеллар».
Біографічний трилер «Сноуден» (Snowden) 2016 року, знятий режисером Олівером Стоуном. Картина про Едварда Сноудена, американського технічного фахівця і спецагента. В основу лягла книга «Файли Сноудена: Історія найбільш розшукуваної людини у світі» Люка Хардінга.
Документальна стрічка «Соціальна дилема» (the Social Dilemma) 2020 року про те, що вийшла на стрімінговій платформі Netflix. Колишні співробітники Google, Instagram і Facebook розповідають про те, як соціальні мережі маніпулюють користувачами. У картині показані алгоритми, які передбачають інтереси користувачів, і, як підсумок, залежність користувачів від технологій.
«Всесвіт Стівена Хокінга» (The Theory of Everything) 2014 року. В основу картини, дослівний переклад назви якої «Теорія всього», лягли мемуари Джейн Хокінг «Подорож в нескінченність: моє життя зі Стівеном». Режисером став Джеймс Марш.
Науково-фантастичний фільм «Інтерстеллар» або «Міжзоряний» (Interstellar) 2014 року Крістофера Нолана, співавтором сценарію картини став його брат Джонатан Нолан. Сюжет про просторово-часовий тунель як про шанс врятувати планету. Фільм отримав Оскар за візуальні ефекти.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.