💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоРобота
10 вересня 2024, 14:29
2024-09-10
Бейджі, натискання клавіш, вебкамери й навіть кулери для води. Як компанії відстежують робочий час співробітників
Деякі компанії використовують інструменти спостереження за робочими місцями, щоб моніторити продуктивність працівників і їхнє відвідування офісу. Ось як вони це роблять.
Дані про використання таких бейджів стали «золотою жилою для компаній», які вимагають повернення до роботи в офісі, повідомляє Business Insider.
Бухгалтерський гігант PwC нещодавно повідомив своїм співробітникам у Великій Британії, що з січня вони повинні проводити щонайменше три дні на тиждень в офісі або з клієнтами. Компанія заявила, що відстежуватиме робочі місця співробітників, щоб контролювати дотримання цієї вимоги.
Компанія Amazon також посилює курс на повернення до офісів — вона вже почала відстежувати й ділитися індивідуальними записами про його відвідування. Співробітники можуть бачити індивідуальний «Звіт про бейджі» на внутрішній HR-панелі, що показує дні, коли вони відмічалися за останні два місяці. Раніше компанія оперувала лише анонімними агрегованими даними про відвідування офісу, які передавалися менеджерам, в основному, з метою безпеки та планування простору.
Goldman Sachs також використовував ідентифікатори співробітників, щоб відстежувати, хто приходить в офіс, і в кінцевому підсумку допомогти розібратися з працівниками, які недостатньо працюють в офісі.
JPMorgan вчинив так само, використовуючи дані про відмітки в офісі для створення спеціальних звітів та інформаційних панелей. Потім їх використовують для забезпечення дотримання квот на роботу в офісі, в тому числі за допомогою дзвінків та електронних листів від старших керівників співробітникам, які не дотримуються встановлених квот.
Натискання клавіш, використання інтернету й навіть доступ до вебкамери
Програмне забезпечення для відстеження робочого часу співробітників може дати компаніям уявлення про те, що працівники роблять на своїх ноутбуках, і воно стало більш популярним в епоху віддаленої роботи.
Одним з таких інструментів є One Time Doctor, який навіть дозволяє компаніям робити скриншоти та відеозаписи екранів співробітників.
«Ми допомагаємо компаніям здобути душевний спокій завдяки аналітиці продуктивності», — заявив менеджер із контент-маркетингу компанії Time Doctor.
Деякі програми для відстеження співробітників також пропонують можливість реєструвати натискання клавіш або навіть активувати їхні мікрофони чи вебкамери без їхнього відома.
JPMorgan використовує власну систему під назвою «Workforce Activity Data Utility», або WADU, для збору більшої кількості даних. Система може бачити найрізноманітнішу інформацію, наприклад, скільки часу працівники витрачають на дзвінки в Zoom, електронні листи та електронні таблиці, а також коли вони бронюють місця в офісі.
В опитуванні ResumeBuilder.com, проведеному серед 1000 американських бізнес-лідерів у березні 2023 року, 96% респондентів в організаціях з переважно віддаленою або гібридною робочою силою заявили, що їхні фірми використовують той чи інший тип програмного забезпечення для моніторингу співробітників. До пандемії це робили лише 10% таких компаній, показало опитування.
Датчики, що відстежують перебування працівників в офісі
Деякі роботодавці можуть навіть стежити за тим, де працівники проводять найбільше часу в офісі. Австралійська фірма XY Sense продає датчики, які можна встановити на стелі, щоб сканувати офісний поверх і виявляти зони, які інтенсивно використовуються або недостатньо використовуються, що, теоретично, допоможе краще розподілити простір.
Генеральний директор XY Sense Алекс Берч говорить, що пристрої не ідентифікують людей, а відображають їх у вигляді точок на екрані. «Йдеться не про Великого Брата чи стеження за кимось. Насправді йдеться про розуміння того, як саме використовується простір», — сказав він.
Про те, як використовують свій робочий час працівники, можуть розповідати навіть високотехнологічні кулери для води.
Компанія Bevi, виробник автоматів з ароматизованою водою, реєструє, як часто працівники користуються своїми апаратами. Шон Гранді, співзасновник і генеральний директор Bevi, говорить, що на основі цих даних компанія змогла побачити, що більше працівників приходять в офіс до 9 ранку або залишаються після 17:00, ніж до пандемії.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Кар'єрна консультантка Юлія Шишенко в LinkedIn зауважила, що часто отримує запит від українських кандидатів із проханням створити резюме для конкретної країни. «Дуже часто кандидати вірять, що у конкретних країнах є власні суворі вимоги до резюме, і кандидату без них відмовлять, навіть якщо він підходить на вакансію», — повідомляє вона.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі