💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоРобота
25 березня 2024, 11:20
2024-03-25
Як зробити успішну сторінку в LinkedIn. 20 інсайтів про роботу алгоритмів платформи
Дослідники з організації Just Connecting опублікували дослідження про зміни в алгоритмах LinkedIn за останній рік. Вони опрацювали понад 1,5 млн дописів й проаналізували як працюють алгоритми платформи.
За їх даними, для 95% авторів охоплення впало аж +50%, а зростання кількості підписників сповільнилося до 40% порівняно з минулим роком. Ось які інсайти знайшли дослідники.
20 порад для компаній, як зробити успішну сторінку на LinkedIn
1. Заповніть інформацію про свою сторінку
Додавання таких розділів, як «Робоче місце» та «Зобов’язання» може не мати прямого впливу на продуктивність, але повна сторінка покращує видимість в пошукових системах.
2. Оптимізуйте форми лідогенерації
Використовуйте «Почати» або «Почати безплатну пробну версію» для для кращої конверсії ваших лідогенераційних форм. Уникайте «Замовити безплатну демоверсію» і «Зв’язатися з відділом продажів», оскільки вони працюють у 2,5-3 рази гірше.
3. Зрозумійте охоплення публікації
Наразі дописи спочатку показуються приблизно 1,8% підписників, що на на 25% менше порівняно з 2,4% у 2022 році.
4. Залучайте не лише працівників своєї компанії
Коментар у 8 разів ефективніший за лайк, у 4 рази ефективніший за миттєвий репост, і в 6 разів більше, ніж кліки на «подивитися більше». Однак залучення співробітників має приблизно на 40% менший вплив на охоплення та ефективність, хоча вона все ще допомагає поширювати контент далі.
5. Збільшуйте охоплення за допомогою реклами
Активні рекламні кампанії можуть збільшити охоплення органічного контенту на 10-20%. Це може бути не пов’язано з алгоритмом, але це може бути пов’язано з тим, що після перегляду оголошення, більше людей, швидше за все, відвідають сторінку компанії для отримання додаткового контенту та інформації.
6. Ефективність новинних розсилок
Охоплення розсилок компанії збільшилося на 35%, а рівень залученості — на 20%, але вони все ще відстають від персональних розсилки.
7. Зменшення популярності сторінок вітрин
Залученість на сторінках вітрин впала ще на 25% з 2022 року, на додачу до падіння на 60+% між 2020 та 2022.
8. Багатомовність — перевага
Багатомовні сторінки мають на 20-30% більше охоплення і до 25% більшу залученість, а іспанська та французька мови є 2-ю та 3-ю за популярністю мовами.
9. Покращення запрошень на підписку
Через запрошення за замовчуванням (без можливості персоналізації через систему LinkedIn), дані показують дуже низький рівень прийняття на рівні 3-8%.
10. Використовуйте цільові публікації
На відміну від особистих профілів, адміністратори можуть публікувати кілька дописів, не впливаючи на ефективність попередніх дописів, використовуючи функцію «Цільова аудиторія». Однак, кілька нецільових постів протягом 24 годин можуть конкурувати один з одним у Стрічці.
11. Частота публікацій за розміром компанії
Великі компанії публікують по одному посту на день, тоді як малі компанії краще справляються з трьома публікаціями максимум на тиждень.
12. Визначте найкращі дні для залучення
Публікуйте пости з вівторка по четвер і суботу для найкращого залучення. Уникайте понеділка, п’ятниці та неділі.
13. Диверсифікуйте формати контенту
Використання щонайменше чотирьох різних форматів контенту може збільшити охоплення на 10% охоплення (бажано зображення, відео, документи та зовнішні посилання).
14. Функція цільової аудиторії
Використовуйте функцію «Цільова аудиторія», щоб підвищити релевантність допису в перші 90 хвилин через більш релевантних глядачів у першій групі.
15. Залучайте зі своєї сторінки
З кінця 2021 року LinkedIn надає можливість сторінкам компаній взаємодіяти з іншими дописами. Ставлячи вподобання та коментуючи дописи від співробітників, постачальників або клієнтів, сторінка компанії може значно підвищити її видимість. Отримання від 3+ коментарів на день може збільшити охоплення ваших дописів приблизно на 12%, а 6+ коментарів на день — на 18%.
16. Взаємодія з LinkedIn Live
Трансляції сторінок компаній на LinkedIn Live мають середній рівень залученості 6,1% (порівняно із загальним показником 5,2%).
17. Використання хештегів
Станом на січень 2024 року LinkedIn відключив три вибрані хештеги на Сторінки. Адаптуйтеся, інтегрувавши відповідні хештеги безпосередньо у ваші дописи.
18. Заохочення працівників
Заохочуйте співробітників взаємодіяти з контентом сторінки. Хоча це менш ефективним, ніж зовнішнє залучення, воно все ж допомагає поширювати ваші повідомлення.
19. Оптимізуйте час і формати публікацій
Експериментуйте з публікаціями у вихідні дні, які можуть збільшити охоплення на 50% збільшення охоплення та залученості в ці дні завдяки зниженню конкуренції, особливо для особистих історій, «закулісного контенту» та контенту для брендингу роботодавця (він легше сприймається).
20. Відстежуйте ефективність контенту
Регулярно аналізуйте, які типи контенту викликають найбільшу зацікавленість і відповідно коригуйте свою стратегію, щоб підтримувати динамічний та ефективний контент-мікс.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.