💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
24 квітня 2023, 14:58
2023-04-24
Інструменти штучного інтелекту допомагають новачкам ставати більш продуктивними за кваліфікованих працівників
Згідно з дослідженням, яке провели з працівниками компанії Fortune 500, що найнижче кваліфіковані працівники служби обслуговування клієнтів працювали ефективніше за більш кваліфікованих за допомогою генеративних інструментів штучного інтелекту. Про це пише Bloomberg.
Працівники, яким допомагав штучний інтелект, стали в середньому на 14% продуктивнішими, ніж ті, хто не отримав, причому найменш кваліфіковані працівники отримали найбільшу користь.
Відповідне дослідження провели вчені Стенфордського університету та Массачусетського технологічного інституту, які вивчали продуктивність 5000 співробітників служби підтримки, які базувались переважно у Філіппінах протягом року. Агенти були розділені на групи: одні отримали доступ до інструментів штучного інтелекту, навчені на основі великої серії успішних розмов з обслуговуванням клієнтів, а інші — ні.
Як проходив експеримент
За допомогою штучного інтелекту найменш кваліфіковані працівники фірми змогли виконати свою роботу на 35% швидше. Продуктивність нових працівників також покращувалася набагато швидше за допомогою штучного інтелекту, ніж без нього: згідно з дослідженням, агенти з двомісячним досвідом роботи, яким допомагав штучний інтелект, працювали так само добре або навіть краще в багатьох аспектах, ніж агенти з досвідом понад шість місяців, які працювали без ШІ.
Найбільш висококваліфіковані працівники не бачили користі від впровадження штучного інтелекту у свою роботу. Імовірно, ці найкращі виконавці вже давали відповіді того ж рівня, що рекомендував штучний інтелект, тому було менше можливостей для вдосконалення — за словами дослідників, підказки могли відвертати увагу.
Підвищення продуктивності в середньому відбулось приблизно на 14%.
Що в підсумку
«Наскільки я знаю, це перший раз, коли це було зроблено в реальних умовах», — зазначив Ерік Бріньольфссон, директор лабораторії цифрової економіки Стенфордського інституту людського штучного інтелекту, та один зі співавторів дослідження.
За словами Реймонда з Массачусетського технологічного інституту, керівники фірми більше не витрачали 20–30 годин на тиждень на навчання співробітників, ймовірно, тому, що штучний інтелект служив як би заміною. Це своєю чергою могло б змінити стосунки між працівником і керівником, оскільки тоді керівники витрачали б менше часу на безпосереднє підпорядкування й натомість брали б більші команди.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі