Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Марія БровінськаРобота
25 червня 2022, 12:30
2022-06-25
«Це максимально грубо і неввічливо». Кандидатка образилась на відповідь рекрутерки щодо її невідповідності вимогам вакансії. Натомість отримала купу критики
UI/UX Designer Наталія Усевич розповіла в LinkedIn про неприйнятну, на її думку, відмову від HR-менеджерки, яка перерахувала недоліки кандидатки для відкритої позиції. Допис із викладеним скріном листування зібрав близько півсотні коментарів.
UI/UX Designer Наталія Усевич розповіла в LinkedIn про неприйнятну, на її думку, відмову від HR-менеджерки, яка перерахувала недоліки кандидатки для відкритої позиції. Допис із викладеним скріном листування зібрав близько півсотні коментарів.
«Була дуже зацікавлена компанією Intobi, але залишилась дуже розчарована. Вдячна тим рекрутерам, які пояснюють чому людина їм не підходить і як мінімум читають ваш лист і дивляться резюме. І ніколи не зрозумію таких рекрутерів. Але ніколи не виключаю і того, що я можу бути не права», — написала дизайнерка, обурена різкою, з її точку зору, відповіддю HR компанії.
Річ у тому, що HR Владислава Слободяник вказала Наталії на недостатній рівень володіння англійською, певними інструментами та замалий досвід для позиції, на яку та претендувала.
Наталія опублікувала скрін листування з рекрутером.
Під постом Наталі розпочалась дискусія про те, чи нормальною є така відповідь. «Мені дуже шкода, що вам здалась моя відповідь грубою. Я старалась чітко відповісти на ваше питання щодо невідповідності вас, як кандидата на нашу позицію», — написала Владислава. А після лайкнула коментар, де дизайнерку звинувачують у нитті.
Проте користувачка Тетяна К. вважає, що «відповідь дуже груба, зверхня та хамовита». «Чому ви собі дозволяєте таке в роботі?!», — запитала вона у спеціалістки. «Це не ниття, рекрутерка і справді неправильно відповіла», — пише IT-рекрутерка Софія Краснощокова.
«Там є хамство, причому абсолютно неприкрите. І коментар-виправдання вкотре підтверджує той факт, що у людини непорівнянно велика корона. Якщо для вас подібне спілкування — норм, це ваша справа, а авторка посту абсолютно справедливо обурилася, бо поважає себе, як мінімум», — вважає QA Engineer GlobalLogic Євген Малохатка.
«Так, рекрутерка відповіла трохи грубувато, але я б не став через таке писати пост», — вважає дизайнер Олег Копиль.
Ілля Давиденко, Unity-developer, зазначає, що рекрутерка відповіла неввічливо, некоректно, але не «максимально грубо» точно. «І так, лайк під постом про ниття дійсно говорить багато про що. Як із мухи слона від автора. Висновок: автору — підтягнути скіли й не плакати з приводу і без. Рекрутерці — підтягнути скіли й написане двома коментарями писати одним», — іронічно зазначив він.
«Рекрутерка все нормально відповіла, не рахуючи другого речення. Але судячи з першого, автор посту походу реально не читає вимог й не порівнює із собою. Коли таких 20 за день, рекрутер теж втомлюється», — зазначила рекрутерка Дарина Груздєва.
Є й такі користувачі, що стали на бік HR. «Тут немає суттєвих образ чи чіткого порушення правил роботи рекрутера, як на мене, і немає нічого поганого, що кандидат, який дуже вмотивований, стукає у всі двері. Але прослідковується те, що обидві сторони вже міцно „за**алися“. Авторка, мабуть, дуже засмучена тим, що багато відмов, і хоче зрозуміти, що з нею не так, а рекрутерка, мабуть, вже втомилася від нерелевантних відгуків», — написав в коментарях Project Manager Дмитро Крікун.
А Advanced Certified Scrum Master Роман Онищенко зауважив, що непрофесійно не звертати увагу на вимоги. Він різко розкритикував дизайнерку. «Це показує, що людина, яка звертається, схоже, дійсно не поважає час ані свій, ані інших, чи варто мати таку колегу? Кожен може відповісти самостійно. Друге — це конфліктність, рух у такому напрямку виглядає як бажання зробити неприємно іншій людині, бажання зайти в зону непродуктивного конфлікту. Відповідно такі пости знаходять підтримку кожної зі сторон конфлікту, але не дають жодних продуктивних наслідків. Третє, що впадає в очі, це поширення інформації, яка потенційно є приватною без згоди особи, яка так само має право на цю інформацію, що далі?», — написав він.
Data QA Lead Ігор Целіков висловив обережну думку, що, можливо, авторка реально максимально напролом вирішила податись на вакансію та вимоги, позначені рекрутером. «Форму подачі рекрутерка обрала не те щоб некоректну, грубу, або якусь супер жахливу. Просто можна було висловитися і трохи м’якше, тоді точно ніхто не пішов би скривдженим. Ах так, ще й лайк під коментом про скиглення. Це справді факап. Прийшла перепрошувати в пост автора, могла б додуматися, що раз автор запостила ваше особисте листування, то вона так само моніторитиме лайки під „ворожими висловлюваннями“. Вчинок, м’яко кажучи, дурний вийшов», — написав він.
Він вважає, що замість того, аби порадіти, що отримала фідбек, авторка влаштувала трагедію з, по суті, рядової події. «На додаток, винесла його в публічну площину, опублікувавши скріншоти особистого листування. З іменами. Дуже «професійно», — зазначив він.
Більше коментарів у цій дискусії можна почитати тут.
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі