💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Художник DICE показав, як могла б виглядати гра за мотивами «Мандалорця»

Гевін Маршалл, технічний дизайнер інтерфейсу в студії DICE, показав своє бачення відеогри на основі серіалу «Мандалорець» від студії Disney. Художник назвав свій проєкт The Mandalorian | Way Of The Warrior.

Залишити коментар
Художник DICE показав, як могла б виглядати гра за мотивами «Мандалорця»

Гевін Маршалл, технічний дизайнер інтерфейсу в студії DICE, показав своє бачення відеогри на основі серіалу «Мандалорець» від студії Disney. Художник назвав свій проєкт The Mandalorian | Way Of The Warrior.

За словами Гевіна, він вирішив повернутися до створення концептів для відеоігор, які насправді не існують. Дизайнер робить їх заради практики в мистецтві UX/UI дизайну.

Він також показав злегка анімовану версію концепту головного меню уявної гри по «Мандалорцю» і попросив увімкнути фантазію. 

«Уявіть, що ви натискаєте „Play“, і ті зірки [на задньому фоні] переходять на швидкість світла і переносять вас прямо туди, де ви зупинилися минулого разу», — написав Гевін

Художник також поділився списком інструментів, які він користував у роботі над проєкт:

  • Figma та Photoshop для макетування;
  • Illustrator/Photoshop/Substance для артів;
  • Blender/Unreal для деяких 3D-сцен;
  • Midjourney для інших (оскільки це не повноцінний 3D-проєкт, потрібні були макети фону);
  • After Effects та Premiere для відео.
Концепт власне самої гри та інтерфейсу
Концепт кастомізації протагоніста гри
Концепт фоторежиму

Концепти Гевіна Маршалла справді інтригують, і змушують замислитися, чому Disney досі не працює над подібною грою. Утім, Star Wars Outlaws від Ubisoft також має непоганий вигляд і схожу атмосферу.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
У Disney вкрай амбітні плани на ігри за «Зоряними війнами». Компанія хоче бачити щонайменше два проєкти на рік
У Disney вкрай амбітні плани на ігри за «Зоряними війнами». Компанія хоче бачити щонайменше два проєкти на рік
По темi
У Disney вкрай амбітні плани на ігри за «Зоряними війнами». Компанія хоче бачити щонайменше два проєкти на рік
Українська художниця показала як би міг виглядати перший «Відьмак» на Unreal Engine 5
Українська художниця показала, як би міг виглядати перший «Відьмак» на Unreal Engine 5
По темi
Українська художниця показала, як би міг виглядати перший «Відьмак» на Unreal Engine 5
Українці створили голографічний екран як у Star Wars. Вони розповіли нам як підкорятимуть світ
Українці створили голографічний екран, як у Star Wars. Вони розповіли нам, як підкорятимуть світ
По темi
Українці створили голографічний екран, як у Star Wars. Вони розповіли нам, як підкорятимуть світ
Український левел-дизайнер створив середньовічне село в дусі «Відьмака» на UE5
Український левел-дизайнер створив середньовічне село в дусі «Відьмака» на UE5
По темi
Український левел-дизайнер створив середньовічне село в дусі «Відьмака» на UE5
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.