💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
20 липня 2023, 17:53
2023-07-20
Художник DICE показав, як могла б виглядати гра за мотивами «Мандалорця»
Гевін Маршалл, технічний дизайнер інтерфейсу в студії DICE, показав своє бачення відеогри на основі серіалу «Мандалорець» від студії Disney. Художник назвав свій проєкт The Mandalorian | Way Of The Warrior.
За словами Гевіна, він вирішив повернутися до створення концептів для відеоігор, які насправді не існують. Дизайнер робить їх заради практики в мистецтві UX/UI дизайну.
Він також показав злегка анімовану версію концепту головного меню уявної гри по «Мандалорцю» і попросив увімкнути фантазію.
Художник також поділився списком інструментів, які він користував у роботі над проєкт:
Figma та Photoshop для макетування;
Illustrator/Photoshop/Substance для артів;
Blender/Unreal для деяких 3D-сцен;
Midjourney для інших (оскільки це не повноцінний 3D-проєкт, потрібні були макети фону);
After Effects та Premiere для відео.
Концепти Гевіна Маршалла справді інтригують, і змушують замислитися, чому Disney досі не працює над подібною грою. Утім, Star Wars Outlaws від Ubisoft також має непоганий вигляд і схожу атмосферу.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.