🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Марія БровінськаAI Eng
12 лютого 2025, 13:38
2025-02-12
«За сервісами із ШІ, мені здається, ми зросли чи не на 500% за рік». У SoftServe розповіли, скільки клієнтів має компанія, яку кількість проєктів виконує та скільки з них стосуються ШІ
Президент SoftServe Тарас Кицмей розповів, скільки проєктів одночасно обслуговує компанія.
Президент SoftServe Тарас Кицмей розповів, скільки проєктів одночасно обслуговує компанія.
«SoftServe має 500 клієнтів, кожен із них дає декілька проєктів, тому ми одночасно виконуємо приблизно 2500–3000 різних проєктів. У нас за минулий рік було десь 150 проєктів зі штучним інтелектом. І за сервісами із ШІ, мені здається, що ми зросли чи не на 500% за один рік», — зазначив Кицмей в інтерв’ю Forbes у межах проєкту Business Breakfast.
За його словами, компанія має приблизно 80–90 клієнтів, для яких створює проєкти на основі генеративного ШІ. Причому залучають на ці проєкти невеликі команди, однак для клієнта такі напрацювання є вагомішими за традиційну розробку.
Він додав, що компанія намагається йти в ногу з новими технологіями та пропонувати їх на ринок.
Кицмей зазначив, що в компанії створюють ШІ-агентів для написання програмного забезпечення, користуються ШІ-сервісами та пропонують рішення на основі ШІ клієнтам. «Попит на використання штучного інтелекту дуже великий, ми слідуємо за трендами», — зазначив він.
Окрім цього, Кицмей розповів, що останнім часом до SoftServe звертаються компанії, що вже мають чіткі проєктні рішення. «Ринок мігрує, потрібно постійно пристосовуватися під нього», — розповів він.
За час війни кількість фахівців SoftServe в Україні скоротилася з 10 000 до 7300. Президент компанії пояснив, що відбувається, чи дотичний до цього ШІ, і які ринки наразі в пріоритеті
2025 рік називають роком ШІ-агентів. Чи дійсно AI-агенти — must have для всіх, і над якими ШІ-асистентами працюють українські підрозділи EPAM, Intetics, Levi9, P2H та Railsware
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».