🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

«За сервісами із ШІ, мені здається, ми зросли чи не на 500% за рік». У SoftServe розповіли, скільки клієнтів має компанія, яку кількість проєктів виконує та скільки з них стосуються ШІ

Президент SoftServe Тарас Кицмей розповів, скільки проєктів одночасно обслуговує компанія.

Залишити коментар
«За сервісами із ШІ, мені здається, ми зросли чи не на 500% за рік». У SoftServe розповіли, скільки клієнтів має компанія, яку кількість проєктів виконує та скільки з них стосуються ШІ

Президент SoftServe Тарас Кицмей розповів, скільки проєктів одночасно обслуговує компанія.

«SoftServe має 500 клієнтів, кожен із них дає декілька проєктів, тому ми одночасно виконуємо приблизно 2500–3000 різних проєктів. У нас за минулий рік було десь 150 проєктів зі штучним інтелектом. І за сервісами із ШІ, мені здається, що ми зросли чи не на 500% за один рік», — зазначив Кицмей в інтерв’ю Forbes у межах проєкту Business Breakfast.

За його словами, компанія має приблизно 80–90 клієнтів, для яких створює проєкти на основі генеративного ШІ. Причому залучають на ці проєкти невеликі команди, однак для клієнта такі напрацювання є вагомішими за традиційну розробку. 

Він додав, що компанія намагається йти в ногу з новими технологіями та пропонувати їх на ринок. 

Кицмей зазначив, що в компанії створюють ШІ-агентів для написання програмного забезпечення, користуються ШІ-сервісами та пропонують рішення на основі ШІ клієнтам. «Попит на використання штучного інтелекту дуже великий, ми слідуємо за трендами», — зазначив він. 

Окрім цього, Кицмей розповів, що останнім часом до SoftServe звертаються компанії, що вже мають чіткі проєктні рішення. «Ринок мігрує, потрібно постійно пристосовуватися під нього», — розповів він. 

За час війни кількість фахівців SoftServe в Україні скоротилася з 10 000 до 7300. Президент компанії пояснив що відбувається чи дотичний до цього ШІ і які ринки наразі в пріоритеті
За час війни кількість фахівців SoftServe в Україні скоротилася з 10 000 до 7300. Президент компанії пояснив, що відбувається, чи дотичний до цього ШІ, і які ринки наразі в пріоритеті
По темi
За час війни кількість фахівців SoftServe в Україні скоротилася з 10 000 до 7300. Президент компанії пояснив, що відбувається, чи дотичний до цього ШІ, і які ринки наразі в пріоритеті
«Я тащуся як ШІ розв’язує математичні олімпіадні задачки». Президент SoftServe про застосування ChatGPT та китайську репліку DeepSeek
«Я тащуся, як ШІ розв’язує математичні олімпіадні задачки». Президент SoftServe про застосування ChatGPT та китайську репліку DeepSeek
По темi
«Я тащуся, як ШІ розв’язує математичні олімпіадні задачки». Президент SoftServe про застосування ChatGPT та китайську репліку DeepSeek
2025 рік називають роком ШІ-агентів. Чи дійсно AI-агенти — must have для всіх і над якими ШІ-асистентами працюють українські підрозділи EPAM Intetics Levi9 P2H та Railsware
2025 рік називають роком ШІ-агентів. Чи дійсно AI-агенти — must have для всіх, і над якими ШІ-асистентами працюють українські підрозділи EPAM, Intetics, Levi9, P2H та Railsware
По темi
2025 рік називають роком ШІ-агентів. Чи дійсно AI-агенти — must have для всіх, і над якими ШІ-асистентами працюють українські підрозділи EPAM, Intetics, Levi9, P2H та Railsware
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.