Тарас КозаковРобота
26 листопада 2021, 11:04
2021-11-26
Чотири бізнес-курси за ціною двох. Бізнес-школа Laba дає знижку в 50% для менеджерів, продактів, HR і фінансистів
Міжнародна бізнес-школа Laba пропонує прокачати навички зі знижкою 50% — чотири курси можна взяти за ціною двох. Програми Laba вже отримали акредитацію від міжнародних інститутів сертифікації, таких як IIBA і HRCI. Добірки підійдуть як новачкам, так і практикуючим фахівцям і управлінцям.
В честь чорної п’ятниці Бізнес-школа Laba проводить розпродаж — на платформі з’явилися тематичні добірки з чотирьох курсів за ціною двох. Всього доступно 8 пакетів: для власників бізнесу і топменеджерів, фінансистів і фінансових директорів, маркетологів і маркетинг-директорів, проджект-менеджерів і HR-директорів.
Кому підходить: початківцям маркетологам, PR- і SMM-фахівцям, контент-менеджерам і власникам бізнесу, які хочуть оптимізувати роботу відділу маркетингу.
Курси в наборі: «Маркетинг-менеджер», «PR-менеджер», «Стратегічний маркетинг», «Лідогенерація В2В».
Чотири курси з цього набору стануть хорошим фундаментом для фахівця з маркетингу: ви навчитеся проводити дослідження ринку, будувати стратегії, управляти репутацією і лідогенерацією. А ще дізнаєтеся, як ефективніше просувати продукти на конкурентному ринку.
Кому підходить: фінансовим менеджерам, аналітикам, головним бухгалтерам, керівникам відділів продажів і маркетингу, власникам і топменеджерам, які хочуть розвиватися у сфері фінансів.
Курси в наборі: «Фінансове моделювання», «Корпоративні фінанси», «Фінансовий директор», «Advanced Excel».
У цьому наборі зібрані 4 курси з управління грошовими потоками. Ви прокачаєте навички аналізу, прогнозування, обліку, бюджетування, фінзвітності та ризик-менеджменту, а також навчитеся вичавлювати з Excel максимум.
Кому підходить: бухгалтерам, початківцям-фінансистам, власникам і управлінцям, які хочуть розібратися у фінансовому аналізі.
Курси в наборі: «Фінансовий менеджер», «Фінансовий аналіз», «Управління фінансами», «Excel для фінансів».
У цьому наборі зібрані 4 прикладних курсів для фінансистів. Ви розберетеся у взаємозв’язках між звітами та їх результатами, навчитеся аналізувати основні фінансові показники, будувати прогнози й плани, а заодно навчитеся використовувати неочевидні фічі Excel.
Кому підходить: власникам і управлінцям, які хочуть зібрати сильну команду і побудувати стійкий бізнес.
Курси в наборі: «Стратегічний маркетинг», «People management», «Директор з продажу», «Управління фінансами».
У цей блок Laba включила базовий набір курсів для управлінця. Ви розберетеся в стратегічному і практичному маркетингу, дізнаєтеся секрети побудови сильної команди, навчитеся лайфхакам в продажах і зможете краще орієнтуватися у фінансових потоках компанії.
Кому підходить: діючим HRD і досвідченим HRM, які планують наступний крок у кар'єрі, а також власникам або керівникам відділів.
Курси в наборі: «HR-директор», «Корпоративна культура», «Employer branding, або HR-маркетинг», «Talent Management».
Як побудувати команду, залучити в штат топгравців, а головне, зробити так, щоб всі учасники процесу гармонійно співіснували в колективі — ці завдання ви навчитеся вирішувати на курсах школи. Наприклад, дізнаєтеся, як просувати вакансії, підбирати й адаптувати фахівців, красиво розлучатися зі співробітниками та працювати з корпоративною культурою.
Кому підходить: власникам, директорам та керівникам бізнесу.
Курси в наборі: «Топменеджер», «People management», «Побудова бізнес-процесів», «Операційний менеджмент».
У цьому наборі об'єднали курси, які допоможуть налаштувати бізнес-процеси в компанії й налагодити її безперебійну роботу. Ви розберетеся в оптимізації ресурсів, картах бізнес-процесів, автоматизації, стратегії, менеджменті та фінансах компанії. В результаті отримаєте повний пакет знань про те, як швидше, але без втрати ефективності, масштабувати бізнес.
Курси в наборі: «Управління командою 2.0», «Проджект-менеджмент», «Менеджер IT-проєктів», «Продакт-менеджмент».
Курси з цього набору допоможуть управляти проєктами практично в будь-якої сфери — навіть в ІТ. Ви навчитеся взаємодіяти з командою і прокачаєте лідерські навички. А ще дізнаєтеся, як працювати з документацією, продуктовими метриками, інструментами для розвитку та оцінки продуктів.
Кому підходить: початківцям або досвідченим маркетологам, керівникам B2B-напрямків, комерційним директорам, директорам з маркетингу, власникам і топменеджерам, які хочуть контролювати роботу маркетинг-відділу.
Курси в наборі: «Стратегічний маркетинг», «B2B-маркетинг», «Ціноутворення для виробників і рітейлу», «Директор з маркетингу».
Курси з цього набору допоможуть прокачати скіли в маркетингу і вийти на новий професійний рівень. Ви розберетеся в механіці створення бренду, навчитеся працювати із запитами споживачів і освоїте must-have інструменти для керівника відділу маркетингу.
Курси з цього набору допоможуть прокачати скіли в маркетингу і вийти на новий професійний рівень. Ви розберетеся в механіці створення бренду, навчитеся працювати з запитами споживачів і освоїте must-have інструменти для керівника відділу маркетингу. Крім того, зможете будувати стратегію ціноутворення, прогнозувати попит та оцінювати ефективність промо.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).