Маркетолог Федорів: «Без 100 людей з Fedoriv, «Нова пошта» та Rozetka мали б не такий дизайн»
Український підприємець розповів про роботу з топовими компаніями.
Український підприємець розповів про роботу з топовими компаніями.
«Без 100 людей з Fedoriv, „Нова пошта“ та Rozetka мали б не такий дизайн», — про це маркетолог Андрій Федорів розповів виданню Vector.
«Fedoriv — ніяка не агенція маркетингу та інновацій, а інститут покращення Всесвіту. Власне Всесвіт потребує постійного покращення. Це імпакт не тільки для бізнесу, а й просто для споживачів, які радіють красивому застосунку чи класній посилці «Нової пошти», — вважає маркетолог.
Федорів додав, що його компанія «прагне працювати у вищій лізі — з кращими клієнтами, партнерами та підрядниками». Агенція складається з юнітів до 15 людей у кожному, які «мають ефективно взаємодіяти між собою, з командами клієнта та партнерами на ринку».
Нагадаємо, що у 2014-му році агентство Fedoriv розробило новий дизайн та логотип «Нової пошти», а у 2018-му презентувало оновлений логотип Rozetka, який отримав новий колір (#00А046 RGB) і шрифт Typeface.