💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
23 січня 2024, 16:06
2024-01-23
Найпопулярніший ютубер світу MrBeast заробив на рекламі в X (Twitter) $250 000 за три дні. Тепер користувачі платформи підозрюють Ілона Маска в накрутці
Головна зірка YouTube, американський блогер MrBeast, провів експеримент на X (Twitter), у якому перевірив, скільки доходу від реклами приносить одне відео і заробив $250 000 за три дні. Раніше він говорив, що йому нецікаво розміщувати контент на платформі Ілона Маска X, бо це не принесе користі. Після оголошення результатів користувачі запідозрили Маска в підтасовуванні результатів.
Головна зірка YouTube, американський блогер MrBeast, провів експеримент на X (Twitter), у якому перевірив, скільки доходу від реклами приносить одне відео і заробив $250 000 за три дні. Раніше він говорив, що йому нецікаво розміщувати контент на платформі Ілона Маска X, бо це не принесе користі. Після оголошення результатів користувачі запідозрили Маска в підтасовуванні результатів.
Деякі користувачі X переконані, що Ілон Маск сфальсифікував результати експерименту з доходами від реклами MrBeast, щоби завищити його заробіток до $250 000, пише Insider.
MrBeast (справжнє ім’я Джиммі Дональдсон) є найпопулярнішим блогером на YouTube з 233 мільйонами підписників. Він давно говорить про проблеми з підходом X до монетизації для інфлюенсерів.
Маск намагався переглянути програму розподілу доходу від реклами на X, щоб привабити найкращих інфлюенсерів, таких як MrBeast, але без особливого успіху.
«Мої відео коштують мільйони, і навіть якби вони набрали мільярд переглядів на X, це не профінансувало б жодну частину з них. Я готовий тестувати речі, коли монетизація справді набирає обертів!», — написав блогер минулого місяця.
Це тестування не забарилось — уже 16 січня Дональдсон опублікував в X своє відео 4-місячної давнини, яке називається «$1 проти автомобіля за $100 000 000!».
«Мені цікаво, скільки доходу від реклами принесе відео на X, тому я перезавантажую його, щоб протестувати. Поділюся доходами від реклами наступного тижня», — написав блогер в описі до відео.
Це відео зібрало 215 мільйонів переглядів на YouTube. Станом на 23 січня, допис із цим відео на X має 161,6 млн переглядів. За словами Дональдсона, це принесло йому $250 000 від монетизації на X.
Хоча він і задоволений результатом, на його думку, експеримент був не репрезентативним. «Рекламодавці побачили увагу, яку воно привертає, і купили рекламу на моєму відео (я думаю), а отже, мій дохід за перегляд, ймовірно, вищий, ніж у вас», — сказав ютубер.
$1 Car vs $100,000,000 Car!!!
I’m curious how much ad revenue a video on X would make so I’m reuploading this to test it. Will share ad rev next week ❤️ pic.twitter.com/amSSmddFht
Це змусило декого припустити, що Маск міг підтасовувати кількість переглядів відео Дональдсона або навіть виплатити більше доходів від реклами, ніж потрібно.
Перед тим, як Дональдсон опублікував результати, один користувач X, на ім’я Еван, заявив, що «стає зрозуміло», що Дональдсон і Маск «уклали якусь угоду».
Кет Ло, керівник модерації контенту в некомерційній організації Meedan, поділилася дописом Евана, заявивши, що Маск мав «сильний стимул» завищити дохід, отриманий Дональдсоном.
Інший користувач X заявив, що, на його думку, Маск «намагається вичавити з машини сік», щоб Дональдсон отримав достатньо велику виплату і «більше не говорив, що Twitter відстійний для відео».
Джек Епплбі, консультант із соціальних мереж, також поділився своїми думками, сказавши, що це виглядає так, ніби Маск «штучно накачує стрічку дебютним відео MrBeast у Twitter».
«Я бачив його в стрічці щонайменше 4 рази. І бачите, що немає жодної позначки часу і жодного рекламного маркера? Це майже гарантує, що Twitter робить щось за лаштунками», — сказав він.
«Ми більше не Twitter». До приходу Ілона Маска соцмережа заробляла на рекламі понад $5 млрд на рік, але у 2023 вона отримає вдвічі менший дохід
Реклама, як правило, з’являється в чиїйсь стрічці кілька разів, тому люди використовували це як доказ того, що пост Дональдсона був позначений як такий у внутрішній системі X.
Інший анонімний користувач X повідомив, що відео з’являлося в його стрічці близько семи разів. Вони також зазначили, що бачили, що пост був відсутній певний час і «індикатор реклами вгорі праворуч».
«Тож чи існує третій, секретний тип постів, які ви отримуєте, коли ви користувач YouTube, і Ілон хоче, щоб ви публікували їх тут?» — запитали вони.
Згідно з повідомленням Mashable, немаркована реклама почала з’являтися на X після того, як Маск придбав компанію в жовтні 2022 року. Це призвело до того, що наглядовий орган за рекламою Check My Ads подав скаргу, через те, що реклама не була представлена належним чином.
Кріс Куббернус, засновник і генеральний директор агентства з маркетингу в соціальних мережах Kubbco, вважає, що без доказів важко сказати, що відбувалося за лаштунками X, і чи був пост «надмірно розкручений».
«Але ми бачили, як багато платформ „вичавлюють“ або „підігрівають“ певний контент, виходячи з цілей та ідеалів компанії. TikTok критикували за це в попередні роки, і я не здивуюся, якщо X робить те ж саме тут», — сказав він.
Сам Ілон Маск відкидає звинувачення у підтасовування. Він прокоментував один з дописів в X, в якому йшлося про те, що «головні ЗМІ» не хочуть визнавати успіх експерименту Дональдсона.
«Наскільки мені відомо, ми не зробили нічого, щоб збільшити кількість його глядачів», — написав Маск.
Ілон Маск послав до біса компанії, які вилучили рекламу з X
Однак деякі користувачі X опублікували скриншоти зі старих версій додатка X, на яких видно, що до посту Дональдсона було додано позначку «просувається». Дехто також повідомив, що зрозумів, що це була реклама, лише коли зміг вибрати «не зацікавлений у цій рекламі» у спадному меню допису.
Якщо Дональдсон справді отримував привілейоване ставлення, то його переваги можуть бути нетривалими.
«Хоча надання MrBeast преференцій зараз може здатися розумним, це може стати сигналом для нинішніх творців на X, що тільки великі гравці мають значення», — сказав Куббернус.
На його думку, проблеми Маска не вирішаться, якщо він запросить розміщувати контент на X (й отримувати прибуток) лише топових блогерів.
«Їм потрібен план, як залучити все більше і більше творців на всіх рівнях, щоб почати отримувати трафік і користувачів на X, і повернути на платформу більше рекламодавців», — сказав він.
Найбільша проблема, з якою стикається X, полягає в тому, що бренди не вважають платформу Маска безпечною і покидають її, а наявність кількох обраних творців не допоможе заманити їх назад.
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Що робити, щоб ваші твіти не блокували кремлеботи. Інструкція
Соціальна мережа Twitter — один з головних майданчиків для поширення інформації про війну в Україні західній спільноті. Але де правда про війну, там відразу з’являються боти Кремля, які кидають страйки. Розповідаємо що робити, аби ваші твіти не блокували.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі