«Ревеню глобального Megogo впав на 50%». Про те, як змінились цифри сервісу за час війни, очима співзасновника
До повномасштабного вторгнення сервіс Megogo мав більш ніж 1,5 млн передплатників у 15 країнах, але потім доходи впали на 50%.
До повномасштабного вторгнення сервіс Megogo мав більш ніж 1,5 млн передплатників у 15 країнах, але потім доходи впали на 50%.
Співзасновник і співвласник компанії Megogo Федір Дроздовський в інтерв’ю Forbes розповів про плани компанії, як сервіс опинився на дні та що відбувається зараз. Ми обрали ключові цифри.
З 24 лютого компанія дісталась дна за чотири місяці. У червні Megogo фіксували мінімальний показник клієнтської бази, менший на понад 20%. Далі почався приріст, але до довоєнних показників сервіс ще не дійшов.
Дроздовський зазначив, що до повномасштабної війни кількість передплатників була значно більша за 1,5 млн, враховуючи глобальний ринок плюс український. Загальна кількість унікальних користувачів, враховуючи тих, що користуються безплатними послугами сервісу, була 55–65 млн щомісячно.
Зараз передплатників орієнтовно 750 000, а загальна кількість унікальних — майже 16 млн.
У Megogo понад 700 співробітників, 170 з яких займаються власною розробкою сервісу.
До речі, попри просадку передплатників і ревеню, ми жодного співробітника не скоротили.
Ревеню глобального Megogo впало на 50%, українського — десь на 20–25%. Український виторг сервісу у 2022 році був понад 1–1,5 млрд грн.
У ревеню Megogo Україна займає значно понад 50%.
До війни Megogo маркетували на $800–900 млн (близько $1 млрд). Зараз оцінка значно менша, «ми просіли».
Зараз сервіс представлений у понад 150 країнах світу та вийшов із рф і білорусі.
У 2023 році Megogo увійшли на ринок Польщі. Планують ще дві-три країни. У наступному році за планами вийти ще десь на п’ять нових ринків, а за найближчі два-три роки відкрити 10–12 країн.
Перший крок буде в Європі та Латинській Америці.
У Польщі за пʼять місяців до сервісу приєднались понад 20 000 передплатників у польських та українській передплаті.
Польський ринок дуже великий — близько 10 млн домогосподарств, які сплачують за стрімінги.
До війни ринок був понад 2 млн. «Я думаю, протягом трьох-п’яти років ми доростемо до 5–7 млн», — зазначає Федір Дроздовський.
Через п’ять років Megogo, за словами співзасновника, стане міжнародною компанією у 20–30 країнах світу з PayTV наступного покоління. «Ми диджиталізуємо старі методи використання телебачення», — акцентує він.